وضعیت تعطیلی دانشگاه‌های تهران در یک روز برفی را در این مطلب بخوانبد.

وضعیت تعطیلی دانشگاه‌های تهران در یک روز برفیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به بارش سنگین برف در تهران و بسیاری از استان های کشور وزارت علوم تعطیلی یا لغو امتحانات دانشگاه ها را در اختیار روسای دانشگاه ها گذاشت.

علیرضا عبدالهی نژاد سرپرست روابط عمومی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دانشگاه ها به صورت هیئت امنایی اداره می شوند و خودشان می توانند در خصوص تعطیلی یا لغو امتحانات تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص نیازی به تصمیم گیری این وزارتخانه برای تعویق یا لغو شدن امتحانات دانشگاه ها نیست.

عبدالهی نژاد یادآور شد: تصمیم گیری در مورد شروع کلاس ها یا تأخیر یا لغو امتحانات به روسای دانشگاه ها سپرده خواهد شد.

در همین راستا دانشگاه های علم و صنعت، تهران، خوارزمی،صنعتی شریف و علامه طباطبایی به جز دانشگاه خواجه نصیر در اطلاعیه ای اعلام کردند، تمام امتحانات دانشگاه های مذکور هفته گذشته به پایان رسیده است و لغو امتحانی صورت نگرفته است و تاکنون گزارشی هم مبنی بر خسارت خوابگاه یا کلاس درس بر اثر برف گزارش نشده است.

براساس این اطلاعیه چندین اصله درخت در دانشگاه تهران و شریف براثر برف شکسته شده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات هم از تعطیلی این واحد آموزشی در 8بهمن ماه سال جاری خبر داد.

علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه خواجه نصیر در این راستا گفت: امروز 8 بهمن ماه برخی دانشکده های این دانشگاه امتحان داشتند که بنا بر تصمیم رئیس دانشکده و مدیر آموزشی لغو و به روز دیگری موکول شده است.

وی ادامه داد: برخی دانشکده ها هم که امتحانشان برگزار اما دانشجویان نتوانستند در جلسه حضور پیدا کنند با هماهنگی دانشکده مربوطه، امتحانشان به روز دیگری موکول شده است.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر افزود: امتحانات دانشکده شیمی و فیزیک به روز سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 10:30 موکول شده است.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از تعطیلی امتحانات دانشگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار