معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی در جوار بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: همزمان با ایام دهه پرفروغ فجر بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان از ۱۰ بهمن ماه تا ۲۲ میزبان جشن انقلاب خواهند بود.

وی افزود: در این ایام باشکوه مردم با حضور در بقاع متبرکه و آستان مقدس امام زادگان بار دیگر با امام و رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در این ایام باشکوه ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود، افزود: ختم و قرائت قرآن کریم با حضور قاریان در بقاع متبرکه، شعرخوانی شاعران انقلابی، سخنرانی و اجرای گروه سرود و تواشیح و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرائت بخش‌هایی از سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در خصوص عوامل پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌هایی است که در این ایام در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: آذین بندی، فضاسازی تبلیغاتی و تبلیغات محیطی و منطقه ای، برپایی نمایشگاه و عرضه محصولات فرهنگی با رویکرد برجسته سازی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با موضوعات متنوع فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی در قالب نمایشگاه عکس و برگزاری آئین غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه از برنامه‌هایی است که به همت هیأت امناء و خادمین بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه در ایام دهه پرفروغ فجر آوا‌های ماندگار و خاطره انگیز از بقاع متبرکه پخش خواهد شد، گفت: طنین انداز شدن ندای الله اکبر، دیدار با خانواده شهداء، عیادت از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و غبارروبی قبور مطهر شهداء و اهداء گل با حضور علماء و مسئولین از دیگر برنامه‌های اجرایی ایام ا... دهه فجر است.
انتهای پیام/ر

اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در بقاع متبرکه فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.