رئیس بنیاد امور بیماری‎های خاص رامهرمزاز برگزاری جشنواره غذا برای کمک به از بیماران خاص وصعب العلاج شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ابراهیم بابادی، رئیس بنیاد امور بیماری‎های خاص و صعب العلاج رامهرمز گفت: جشنواره غذا و شیرینی سنتی با هدف حمایت از 9 گروه بیماران خاص وصعب العلاج رامهرمز از عصر جمعه 6 دی  ماه تا 10دی ماه در بیش از 30 غرفه در پارک شقایق شهرستان پذیرای خیرین و مردم نیکوکار است.

وی افزود: سال گذشته از درآمد حاصل از برپایی جشنواره حدود چندیدن بیمار مغز و استخوان با هزینه 15 میلیون تومان تحت عمل جراحی قرار گرفتند. وبنا داریم در تعطیلات عید نوروز سال آینده هم نمایشگاه صنایع دستی برای جمع آوری کمک های مردمی برگزار کنیم.

بابادی  با اشاره به آمار بیماران خاص در رامهرمز اظهار کرد: بالغ بر 5 هزار بیمار خاص در رامهرمز وجو دارد که بنیاد امور بیماری‎های خاص و صعب العلاج شهرستان حدود 120بیمار را به‌صورت دائم و حدود 800 را بصورت مقطعی در  9 گروه همودیالیزی، تالاسمی، هموفیلی، ام اس، اوتیسم، دیابت ، ای بی و سرطانی‌ها را تحت حمایت خود دارد.

وی به فعالیت‌های ورزشی هیئت بیماران خاص هم اشاره و بیان داشت: بیش از 80 بیمار ورزشکار رامهرمزی در رشته‌های چون تنیس روی میز، شطرنج و دارت فعالیت می‌کنند، که تاکنون در چندین المپیاد کشوری و استانی صاحب مدال شدند.

انتهای پیام/م

جشنواره غذا و شیرینی با هدف حمایت از بیماران خاص و سرطانی رامهرمز برپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.