جشنواره غذای خیریه با حضور نماینده انديمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس و حضور باشکوه مردم در خانه کشتی برگزار شد.

جشنواره غذا بنفع نیازمندان در انديمشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رئیس کميسیون انرژی مجلس دهم تصریح کرد:درس وحدت و همدلی انديمشک از این برنامه گرفته می شود که همیشه زبانزد خاص و عام بوده است.همچنین خلاقیت و ابتکار در جامعه ما بخصوص در بانوان و خوداشتغالی و اشتغال خانگی بانوان درس دیگری است که از این برنامه ها برداشت می شود.ّ

فریدون حسنوند اظهار امیدواری کرد: همه مسولين چند وقت یکبار برای اشتغالزایی خانگی بیشتر و درکنار هم قرار گرفتن مردم  زمینه ای برای برپایی جشنواره ها و نمایشگاه ها در بازار مرکزی ایجاد کنند.

وی جهت تشویق غرفه داران و اشتغال خانگی بانوان اعلام کردند  از هرغرفه مبلغ دو میلیون ریال غذای خیریه خریداری و در اختيار مسولين غرفه ها قرار میگيرد.

دبیر اجرایی جشنواره غذای خیریه نیز  در گفتگو با خبرنگار ما،هدف جشنواره را تأمين سبد کالا برای 400 خانوار نیازمند عنوان نمود.


 نیره حسنوند افزود:جشنواره شامل 114 غرفه است و  130 کدبانوى خیر خانگی غذاهای خود را تهیه و جهت فروش خیریه ای به نمایش گذاشته اند.

وی در پایان گفت: درآمد حاصل از فروش جشنواره با همکاری موسسه خیریه مریم عذرا که 1300 خانوار نیازمند را تحت پوشش دارد،بین نیازمندان توزیع می شود.

این جشنواره توسط کمیته بانوان دفتر نماینده مردم انديمشک در مجلس شورای اسلامی و با همکاری بهزیستی و تمامی مهدکودک های شهرستان برگزار گردیده است.


انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.