مدیرعامل شهرک صنعتی چناران گفت: بانک‌ها می‌توانند با افزایش کیفیت خدمات، کاهش سود تسهیلات و افزایش خدمات از صنایع حمایت کنند.

ضرورت حمایت بانک‌ها از صنایع با افزایش کیفیت خدمات به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی دهقان‌زاده مدیرعامل شهرک صنعتی چناران در دیدار با رئیس حوزه چهار بانک انصار و مشاور ارزی بانک انصار خراسان رضوی گفت: محصولات تولیدی شهرک صنعتی چناران به تعداد زیادی از کشور‌های جهان صادر می‌شود که امیدواریم حوزه ارزی بانک انصار بتواند با خدمات خوب ارزی در جهت خرید و انتقال ماشین‌آلات و فناوری روز دنیا گام بردارد.

وی افزود: سود‌های بانکی در کشور ما بالاست و فعالیت‌های صنعتی با این شرایط رونق خوبی ندارند درحالی‌که سود‌های بانکی در کشور‌های صنعتی تک‌رقمی است.

مدیرعامل شهرک صنعتی چناران در ادامه گفت: در تعامل با ادارات و سازمان‌های خدمات دهنده به صنایع مشاوره داده‌ایم و ازاین جهت شاهد هستیم خدمات به صنایع در سطح شهرستان چناران بسیار سریع انجام می‌شود.


دهقان‌زاده گفت : کیفیت خدمات‌دهی بانک‌ها به صنایع باید افزایش یابد و بانک‌ها با کاهش سود تسهیلات و افزایش خدمات از صنایع حمایت کنند، زیرا سود ۱۸ درصدی مشکلی را از صنایع حل نمی‌کند.

انتهای پیام// ف. ح.
 
 

مدیرعامل شهرک صنعتی چناران:
سود ۱۸ درصدی مشکلی را از صنایع حل نمی‌کند

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.