مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: بزرگ‌ترین واحد تولید حوله کشور با حمایت‌هایی در بخش زیرساختی و تأمین آب توسط این شرکت در ۱۱ ماه به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از بزرگ‌ترین واحد تولید حوله کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: یکی از عامل‌های ایجاد اشتغال در شهرک‌های صنعتی تکمیل و تجهیز زیرساخت‌ها بوده، زیرا با تکمیل آن‌ها صاحبان صنایع در شهرک‌ها مستقر و فضای کسب و کار شکل می‌گیرد و خوشبختانه در طی این مدت کوتاه روند بهره برداری در این کارخانه تمام امکانات اجرایی شد.

وی افزود: حمایت از تولید از رویکرد‌های جدی ما در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است و ازاین‌رو بزرگ‌ترین واحد تولید حوله کشور با حمایت‌هایی در بخش زیرساختی و تأمین آب در ۱۱ ماه به بهره‌برداری رسید.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: این واحد تولیدکننده حوله با سرمایه گذاری ۴۱۰ میلیارد ریال و ظرفیت بالغ بر ۷ میلیون متر مربع تولید در سال، زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم کرده که تأثیری بسزایی بر کاهش نرخ بیکاری در استان دارد و البته در فاز دوم نیز اشتغال‌زایی خوبی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : باوجود مشکلاتی که در حوزه تأمین آب در چناران وجود دارد، اما برای حمایت از تولید در حداقل زمان مسئله تأمین آب را برای این کارخانه حوله برطرف کردیم.

وی یکی از عوامل حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی را تکمیل و تجهیززیرساخت‌های عمرانی برشمرد و گفت: با ایجاد زیر ساخت ها، صاحبان صنایع با رغبت بیشتری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر می‌شوند و فضای کسب و کار به نحوه موثری شکل می‌گیرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: شهرک صنعتی چناران با مساحت ۱۱۱۲ هکتار در موقعیت مناسبی قرار دارد و در حال حاضر با ۲۳۶ واحدصنعتی بهره برداری شده و اشتغالی بالغ بر ۶ هزار و ۲۹۳ نفر را فراهم کرده و سرمایه گذاران می‌توانند با سرمایه گذاری در این شهرک از مزایای استقرار آن بهره ببرند.


انتهای پیام// ف. ح.
 
 

بزرگ‌ترین واحد تولید حوله کشور بهره برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.