مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از ایجاد شغل برای ۷۱۸ نفر در مناطق کمتر توسعه یافته استان خبر داد.

ایجاد شغل برای ۷۱۸ نفر در مناطق کمتر توسعه یافتهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کلینیک صنعت ناحیه صنعتی جغتای گفت: کلینیک سیار صنعت در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و عارضه یابی واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه اندازی شده است.

وی افزود: اولویت ما تشکیل کلینیک در مناطق کمترتوسعه یافته است، زیرا باعث حفظ و ثبات اقتصادی این مناطق خواهد شدو هم منجرب به رشد و رونق اقتصادی صنعتگران و در نهایت باعث رفع محرومیت مناطق می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با سیاست‌های دولت  و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مناطق کمتر توسعه یافته استان اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

مهدی زاده مقدم افزود: در مناطق کمتر توسعه یافته، امسال برای ۷۱۸ نفر ایجاد اشتغال و نیز در پروژه‌های عمرانی تعداد ۲۱ پروژه در این مناطق اجرا شده است.

وی گفت: کلینیک سیار صنعت از مشاوران مجرب و متخصص مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور تشکیل و طبق برنامه ریزی انجام شده در ناحیه صنعتی جغتای مستقر و ضمن بازدید از واحد صنعتی و تولیدی، به رهنمود‌های لازم در زمینه‌های توسعه و بهبود عملکرد واحد‌ها و خدمات قابل ارائه در حوزه صنایع خرد، کوچک و متوسط پرداختند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  افزود: هدف از تشکیل این کلینیک، احصا نیازها، خود اتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی بیشتر واحد‌های صنعتی و تولیدی است که از مهمترین وظایف کلینیک سیار صنعت بشمار می‌رود.


مهدی زاده مقدم  خاطر نشان کرد: با اجرای کلینیک سیارصنعت، صاحبان صنایع به مسائل و موارد مورد نیاز خود بیشتر آشنا شدند و همچنین به صورت مستقیم در جریان قوانین و دستورالعمل‌های مختلف قرار می‌گیرند.

وی گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مبنی بر توانمند سازی واحد‌های صنعتی، تمامی برنامه‌ها و مشوق‌های که برای حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران درنظر گرفته شده استفاده و بصورت برنامه ریزی شده اجرا می‌شود.

انتهای پیام//ف. ح
 

استقرار کلینیک سیار صنعت در مناطق کمتر توسعه یافته خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.