شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در شش ماهه نخست امسال از لحاظ ارزش اعتبارات و تعداد ضمانتنامه های صنعتی در کشور رتبه نخست را کسب کرد.

کسب رتبه نخست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در ضمانت‌نامه‌های صنعتی درکل کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مسعود مهدی زاده مقدم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست شورای معاونین گفت: با توجه به گزارش اخذ شده از صندوق ضمانت سرمايه‌گذاري صنايع کوچک، شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بین 31 استان کشور چه به لحاظ ارزش اعتبارات با مبلغ 140 میلیارد ریال و چه از لحاظ عددی با 17 عدد ضمانتنامه صنعتی استان پیشتاز در کشور قرار گرفت.

وی افزود: کمک به توسعه صنايع کوچک از طريق تضمين حداکثر 70 درصد و در مناطق کمتر توسعه يافته تا 85 درصد، اصل و سود تسهيلات اعطايي بانکها و موسسات مالي و اعتباري به واحد هاي صنعتي کوچک از وظايف اصلي و ماموريت صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع کوچک است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: در سبد آماری توانستیم 14 درصد از ضمانتنامه های صادره صندوق ضمانت در سطح کشور در شش ماهه نخست سال را به استان اختصاص دهیم که این آمار خوب و قابل قبولی است و امیدواریم تا پایان سال به همین روند ادامه دهیم و بتوانیم بیشتر از گذشته به صنعتگران کمک کنیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه صنایع خرد، کوچک و متوسط آسيب پذيري بیشتری نسبت به صنايع بزرگ دارند تلاش ما بيشتر در راستاي این صنايع و واحدهاي نوپاي مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي است تا براي حل مشکل سرمايه در گردش اين واحدها با حمايت هاي صندوق ضمانت مبلغ های آنان مصوب و جهت صدور ضمانت نامه ها اقدام شود.

وی افزود: معتقدم ضمانت نامه ها در سه حوزه ایجادی، سرمایه در گردش و توسعه کمک شایانی در حوزه صنعت استان داشته است و به رشد اقتصادی صاحبان صنایع منجر شده است.

انتهای پیام//ف.ح

 


شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در ضمانت‌نامه‌های صنعتی درکل کشور رتبه نخست را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.