مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوي از اجراي پروژه های شبکه توزيع آب و شبکه فشار متوسط20 کیلو ولت ناحيه صنعتي داورزن خبرداد.

اجرای پروژه شبکه توزیع آب و برق در ناحیه صنعتی داورزنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدي زاده مقدم مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوي گفت : اجرای پروژه هاي زيرساختي و عمرانی در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان از اولويت اجرايي بالايي برخوردار است و تامين، انتقال و تکميل اين پروژه ها با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده صورت می پذیرد.

وي افزود: اين پروژه ها با هزينه‌اي بالغ بر شش ميليارد و 100 میلیون ريال و در مدت 10 ماه به انجام خواهد رسيد.

مهدي زاده مقدم ادامه داد : سيستم يکپارچه مديريت کيفيت در طراحي، نظارت و اجرا همگام با آخرين تکنولوژي و استانداردهاي جهاني در شهرک‌ها و نواحي صنعتي انجام مي شود.

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوي با تاکيد بر کيفيت و کميت در اجراي پروژه هاي فني و سرعت در انجام کارها گفت : ايجاد زيرساخت ها و فراهم کردن امنيت حضور سرمايه گذاران براي احداث و راه اندازي واحدهاي صنعتي و توليدي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان، يکي از دغدغه هاي اصلي شرکت شهرک‌های صنعتي استان است.

وی افزود: تجهیز و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی در سال جاری هم با اولویت مناطق محروم در دستور کار قرار دارد و در حال اجرا است.


انتهای پیام // ف.ح

 

پروژه شبکه توزیع آب و برق در ناحیه صنعتی داورزن اجرا می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.