نشست مشترک شهردار مشهد و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با هدف گسترش همکار‌های دو طرف برگزار شد.

لزوم همسویی شهرداری و شهرک‌های صنعتی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: سعی و تلاش شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از حامیان صنعتگران این است که صاحبان صنایع بدون کوچکترین دغدغه به کار خود ادامه بدهند و در همین راستا ازتمام مزیت و مشوق‌ها برای آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: از مهمترین مباحث ما تجهیز وتکمیل زیر ساخت های شهرک‌ها و نواحی صنعتی و رسیدن مطلوب به شاخص‌های اقتصادی است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: مشهد مقدس با داشتن سالانه ۳۰ میلیون زائر و با وجود برخورداری از جذابیت‌های سرمایه گذاری، زمینه مناسبی برای استقرار واحد صنعتی دارد و ارزش افزوده خوبی را برای صنایع بوجود می‌آورد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۴۴ درصد صنایع و ۴۰ درصد اشتغال استان در شهرک‌های صنعتی است، گفت : افزایش سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی رضایت بخش بوده و بهره برداری از واحد‌های صنعتی و افزایش تولید واحدها، وضعیت اشتغال و رشد اقتصادی را در این بخش موجب شده و هم اکنون با دو هزار ۴۸۱ واحد صنعتی بهره برداری شده است و اشتغال ۷۴ هزار ۵۲۰ نفر و با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۴۳۸ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد : خوشبختانه تجربه خوبی از استقرار صنوف تولیدی همچون فلزتراشان و چاپ و نشردر شهرک صنعتی توس داریم و آماده هستیم تا با توجه به رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و حمایت‌های جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، واحد‌های صنفی تولیدی و آن‌هایی که آلایندگی بیشتری دارند را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر کنیم.


در ادامه این دیدار"قاسم تقی زاده خامسی" شهردار مشهد مقدس، گفت: آماده همکاری لازم را درراستانی کمک به اصناف تولیدی برای فعالیت‌های صنعتی داریم و هرجا لازم باشد کمک خواهیم کرد.

وی افزود: همیشه رونق واحد‌های صنفی، تولیدی و صنعتی برای شهرداری حائز اهمیت بوده و هست و برای ساماندهی آن‌ها موضوعات مختلف بررسی و رصد می‌شود.

شهردار مشهد مقدس ادامه داد: سیاست‌ها و حمایت‌ها برای صنوف مختلف باید دقیق صورت پذیرد تا حضور بیشتر بخش خصوصی و مشارکت آن‌ها را در حوزه‌های گوناگون داشته باشیم.


انتهای پیام // ف. ح.
 
 


۴۰ درصد اشتغال استان در شهرک‌های صنعتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار