رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال از راه اندازی میکسدزون جدید برای ورزشگاه شهدای قدس خبر داد.

 به گزارش ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید فتاحی درباره وضعیت نامناسب میکسدزون وزشگاه شهدای قدس اظهار کرد: جایگاه خبرنگاران برای مصاحبه با بازیکنان در ورزشگاه های آزادی و تختی بزرگ است و در این ورزشگاه ها مشکلی نداریم اما در ورزشگاه شهدای قدس جایگاه کوچک است و قرار است جایگاه مناسبی را در این ورزشگاه درست کنیم. 

او ادامه داد: ما قبول داریم که میکسدزون ورزشگاه شهدای قدس مناسب نیست اما خبرنگاران و اصحاب رسانه هم رعایت نمی کنند ما قصد داریم جایگاهی در این ورزشگاه درست کنیم که جای خبرنگاران و بازیکنان از هم جا باشد تا اصحاب رسانه بتوانند مصاحبه بگیرند. 

فتاحی درباره پوشش نامناسب اینترنت در ورزشگاه شهدای قدس بیان کرد: اینترنت در این ورزشگاه پوشش خوبی دارد و نگرانی از این بابت وجود ندارد. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره اینکه بازار سلفی انداختن در میکسدزون های ورزشگاه ها زیاد شده است، خاطر نشان کرد: یگان ویژه از ساعت 10 صبح به ورزشگاه ها می آیند و بعد از بازی هم خسته هستند. به هر حال خبرنگاران هم این موضوع را رعایت نمی کنند. ما باید با همفکری هم  وضعیت میکسدزون های ورزشگاه ها را درست کنیم. 

انتهای پیام/ 

طرح جدید سازمان لیگ برای بهبود وضعیت میکسدزون ورزشگاه شهدای قدس 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار