کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه از چند ماه پیش فشار و استرس زیادی بر تیم ما وارد کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید جلال حسینی درباره اینکه فاصله پرسپولیس تا قهرمانی کمتر شده است، اظهار کرد: متاسفانه از 2، 3 ماه پیش می گفتند که پرسپولیس راحت می برد اما دیدید که شرایط فرق کرده است. فشار و استرس زیادی بر تیم ما وارد کردند. روز به روز کارمان سخت می شود و با این شرایط خودزنی می کنیم. هواداران باید در کنارمان باشند چرا که روزهای سختی پیش رو داریم. 

او درباره اتفاقات اخیر و اظهارات طارمی بیان کرد: امیدوارم این مسائل زودتر تمام شود چرا که تیم در وضعیت حساسی قرار دارد و بازی های آسیایی را پیش رو داریم. 

کاپیتان پرسپولیس درباره اظهارات گرشاسبی که پرونده هایی از زیز زمین برای این تیم بیرون آمده است، تصریح کرد: متاسفانه از زمان حضور گرشاسبی این مشکلات بوده است و پرونده های شکایت خارجی و داخلی گریبانگیر باشگاه شده است. من خوشحال هستم که این پرونده ها رسیدگی می شود تا برای همیشه مشکل حل شود. در داخل ایران کاری نمی کنند و همین موضوع باعث می شود که مشکلات بیشتر شود. 

او در پایان درباره اینکه با تغییر مالک باشگاه نفت، پولش را گرفته است یا نه! خاطر نشان کرد: متاسفانه تماسی با من گرفته نشده است و کسی هم جوابگو نیست. زور هیچ کس به آقایان نمی رسد و آنها برای خودشان کاسبی راه انداختند که تیم نفت را از یک نفر می گیرند و به نفر دیگری می دهند. 

انتهای پیام/ 

اظهارات حسینی درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار