سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برد برابر پیکان پاسخ محکمی به حاشیه سازان بود که قصد داشتند تیم را وارد مسائل حاشیه‌ای کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حمید رضا گرشاسبی درباره برد پرسپولیس برابر پیکان اظهار کرد: این برد پاسخ محکمی بود به کسانی که دوست داشتند تیم ما وارد حاشیه شود. متاسفانه حواشی زیادی برای تیم ما ایجاد می کنند اما خوشحالیم که این بازی را بردیم. همچنین می خواهند نشاط اجتماعی را از بین ببرند. 

او ادامه داد:  به بازیکنان گفتم که به این حواشی گوش نکنید و برای  هواداران و مردم بازی کنید. خدا را شکر که بازی را بردیم و بازیکنان باید بدون توجه به اتفاقات اخیر این نتایج را ادامه بدهند. ما هم هنرمان این است که مواظب باشیم و نگذاریم مشکل و حاشیه‌ای ایجاد شود. از رسانه‌ها هم می‌خواهم همان‌طور تاکنون کمک کردند، باز هم کمک کنند که این تیم بزرگ و مردمی با یک روحیه خوب در لیگ قهرمانان آسیا اتفاقات پارسال را جبران کند.

طارمی قدر نعمت های خدادادی را نمی داند 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده در جدایی مهدی طارمی از این تیم، گفت: متأسفانه طارمی قدر نعمت‌های خدادادی را نمی‌داند. خداوند به طارمی لطف کرده است  اما او کفران نعمت می‌کند. پرسپولیس باشگاهی بود که این بازیکن را بزرگ کرد، شکل داد و با همه سختی‌هایی که درست شد، به او کمک کرد. او دلش می خواست که برود، باشگاه کمک کرد، اما او بی‌انصافی کرد. این انصاف نبود، اما در آینده مردم کسانی را که یادش دادند این کارها را بکند، می‌شناسند. 

من به علت ایجاد آرامش اجازه پاسخگویی به طاهری را ندادم 

گرشاسبی درباره اظهارات  ترکاشوند مبنی بر اینکه مدیرعامل کنونی باشگاه پرسپولیس از طاهری درخواست کرده که  صحبت نکند، تصریح کرد: بله، از آنجایی که یک بحران جدید گریبان پرسپولیس را می‌گرفت، گفتم پاسخگو نباشد. در حال حاضر تیم به دنبال آرامش است و ما قصد  کم کردن حاشیه‌ها را داریم.  امیدوارم همه ما این لیاقت را داشته باشیم که خدمتگزار هواداران فهیم پرسپولیس باشیم.

استعفای وکیل سوئیسی در روند پرونده محرومیت باشگاه تاثیری ندارد 

او درباره انصراف وکیل سوئیسی از پیگیری پرونده محرومیت باشگاه پرسپولیس گفت: به‌هرحال هجمه‌ای که به سمت او سرازیر شد او را مجبور به عقب نشینی کرد.  او خارجی و فرد حساسی است اما باید بگویم این اتفاقات هیچ تأثیری در روند پرونده ندارد. ما اسناد و مدارک را ارسال کردیم و امیدواریم دادگاه CAS نتیجه را اعلام کند، رای دادگاه مثبت یا  منفی باشد ، پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، با پنجره باز یا بسته نقل و انتقالات می‌خواهیم این روند ادامه داشته باشد.

همه مسائل در باشگاه پرسپولیس شفاف است 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا نمی خواهد موضوع طاهری و طارمی شفاف شود، خاطر نشان کرد:  همه‌ مسائل در باشگاه شفاف است و همه می‌دانند که نیاز به شفافیت بیشتر نیست. همچنین ما بدهی‌های 20 سال پیش را پرداخت می‌کنیم تا مشکلی برای پرسپولیس در داخل و خارج ایجاد نشود. این انصاف نیست، اما کسانی که منافعی داشته و دارند، می‌خواهند مشکل درست کنند. برخی کور خواندند که می توانند به پرسپولیس ضربه بزنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار