دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس با برتری ۳ بر یک شاگردان برانکو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم های پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا

ترکیب پیکان:

رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سجاد مشکل پور، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، فراز امامعلی و مرتضی آقاخان

حواشی بازی:

علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ دروازه بانان تیم پرسپولیس از اولین نفراتی بودند که برای گرم کردن به چمن آمدند و مورد تشویق قرار گرفتند.

بازیکنان پرسپولیس ساعت 14:36 برای گرم کردن به زمین آمدند که پس از ورود آنها، هواداران شروع به تشویق کردند.

برخی از بازیکنان پرسپولیس و پیکان در هنگام تمرین کردن خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

سعید حسین پور بازیکن ذخیره پرسپولیس به سمت نیمکت نشینان پیکان رفت و با کادر فنی بازیکنان این تیم به خوش بش پرداخت.

محمود شیعی مدیرعامل پیکان به همراه سعیدعزیزیان مربی تیم پیکان در جایگاه vip حضور دارند.

درحالی که پیش از این پزشکان اعلام کردند کمال کامیابی‌نیا حدود ۳ هفته از میادین دور خواهد بود اما او خیلی در بخش‌هایی از تمرین با بازیکنان در حال گرم کردن است.

//پیکان صفر - پرسپولیس صفر

بازیکنان پرسپولیس در هنگام ورود به زمین با عکاس همایون بهزادی سر طلایی وارد زمین شدند و با این حرکت شان به نوعی دومین سالگرد این مرحوم را گرامی داشتند.

برانکو به تنهایی به سمت کادر فنی و نیمکت نشینان پیکان رفت و با آنان خوش و بش کرد.

به جز سجاع خلیل زاده،صادق محرمی و بیرانوند سایر بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت پیکان رفتند و برای ورود به زمین از آنان رخصت گرفتند.

دقایق بازی:

در دقیقه 10 این دیدار گادوین منشا گل نخست تیم پرسپولیس را به ثمر رساند.

گادوین منشا بعد از باز کردن دروازه تیم سابقش نه تنها خوشحالی انجام داد بلکه سمت نیمکت تیمش آمد و خوشحالی خود را با رادوشوویچ تقسیم کرد.

در دقیقه 13 بازی علیپور گل دوم سرخپوشان را وارد دروازه تیم پیکان کرد.

علی علیپور پس از اینکه گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند، خوشحالی بعد از گلش را به سبک کمال کامیابی‌نیا انجام داد گلش را به همبازی مصدوم خود تقدیم کرد.

در دقیقه 16 و در حالی که بازیکنان پرسپولیس با پاس رو به عقب به دنبال این بودند تا بیرانوند توپ را دور کند و چون مهاجم پیکان هم در نزدیک آن صحنه بود بیرانوند در یک حرکت خطرناک تصمیم گرفت با شیرجه و زدن هد توپ را دور کرد که پس از این موضوع از سوی مورد هواداران تشویق قرار گرفت.

در دقیقه 22 ضربه اوت به سود پرسپولیس اعلام.شد و در حالی که محسن مسلمان به دنبال این بود تا بازی را سریع شروع کند اما برانکو در حرکتی جالب تصمیم گرفت توپ را با ضربه ای چیپ به هافبک تیمش برساند که برانکو در معادلاتش دچار اشتباه شد و توپ چند متر دورتر رفت، باعث شد مسلمان از این حرکت برانکو ناراحت شود و سرمربی سرخپوشان هم با بلند بردن دستانش به نوعی از این حرکتش عذرخواهی کرد.

در دقیقه 24 همانند گذشته هواداران با شعار هادی با تعصب و خداحافظ هادی با تعصب کاپیتان سابق تیمشان را تشویق کردند.

همچنین پیش از این خودروسازان تنها در دو بازی بیشتر از یک گل دریافت کرده بودند و این برای اولین بار است که آنها در بازی‌های خانگی بیش از دو گل دریافت می کنند.

دود سیاهی در اطراف ورزشگاه مشاهده شد و باعث شد برخی از هواداران کنجکاو شوند.

در دقیقه 32 در حالی که برانکو می رفت با دویدن توپ را در اختیار ماهینی بگذارد اما توپ جمع کن کنارزمین سریع تر توپ را به ماهینی رساند و برانکو هم پس از این اتفاق گذاشت تا توپ از زیر پایش رد شود.

با وجودی که شاگردان برانکو با دو گل از میزبان پیش هستند اما همچنان به دنبال این هستند تا اختلاف را بیشتر کنند.

هنگام تعویض مرتضی آقاخان از سوی هواداران هو شد.او در بازی رفت توانست با گلزنی نخستین شکست ساگردان برانکو را در این فصل رقم بزند و شادی پس از گلش موجبات ناراحتی بازیکنان و هواداران سرخ پوش را در پی داشت و به همین علت او را پس از تعویض شدن هو کردند.

در حرکتی هماهنگ و زیبا هواداران از دقیقه 42 تا 43 شروع به تشویق سبک ایسلندی کردند پس از پایان هم به تشویق تیمشان پرداختند.

مجید جلالی سرمربی پیکان از نحوه عملکرد بازیکنان تیمش ناراضی به نظر می رسید و در بیشتر دقایق به سمت نیمکت تیمش می رود و با دستیارانش گفتگو می کند.

هنوز هم با وجود پایان نیمه اول هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

تماشاگران در هر صحنه خطرناکی که بازیکنان پرسپولیس بوجود می آورند به نشانه گل از جای خود نیم خیز می شوند.

پس از پایان نیمه نخست کهوبا برتری دو بر صفر پرسپولیس همراه بود محسن مسلمان در هنگام خروج از زمین ضمن دست دادن و خسته نباشید با سید جلال و سیامک نعمتی با آنها به گفتگو هم پرداخت.

بیرانوند در هنگام رفتن به رختکن به سمت منشا رفت و با او به صحبت کردن پرداخت.

هواداران از نتیجه بدست آمده راضی به نظر می رسند.

هواداران از فرصت بوجود آمده استفاده کردند و جای خود را در سکوها تغییر دادند.

هواداران پرسپولیس در روبروی جایگاه vip بنر بزرگی را به اهتزاز در آورده اند و روی آن نتایجی را که تیم پرسپولیس در سالیان گذشته توانسته حریفانش را با اختلاف 6 گل ببرد به رخ دیگر هواداران می کشند.

اینترنت ورزشگاه شهر قدس به هیچ وجه جوابگوی خبرنگاران نبود و این مسئله با اعتراض آنها همراه شد.

افشین پیروانی یک عدد پتو که روی نیمکت تیمش بود را به روی یک فرد معلول که کنار نیمکت بود انداخت و همین مسئله باعث تشویق تماشاگران شد.

در بین دو نیمه بازیکنان ذخیره پرسپولیس و پیکان برای گرم کردن وارد زمین شدند.

بازیکنان پرسپولیس زودتر از بازیکنان پیکان برای شروع نیمه دوم به زمین آمدند و چون بازیکنان پیکان در رختکن حضور داشتند شروع به گرم کردن بدن های خود کردند.

علیپور مهامم تیم پرسپولیس پیش از شروع نیمه دوم برای لحظاتی با داور مسابقه به صحبت پرداخت و به نظر می رسد از نحوه عملکرد صفایی در نیمه اول ناراضی است.

برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله انصاری،نعمتی و منشا پیش از شروع نیمه دوم با بازیکنان پیکان به صحبت پرداختند.

همچنین در حالی که صفایی در حال زدن سوت شروع نیمه دوم بود محمد انصاری با یکی از بازیکنان پیکان به صورت اختصاصی صحبت کرد و همین موضوع باعث شد تا داور از این دوبازیکن بخواهد صحبت های شان را پایان دهند تا بازی را هر چه سریعتر شروع کند که پس از درخواست داور چندثانیه بعد آنها یکدیگر را در آغوش گرفتند و داور بازی را شروع کرد.

در اوایل نیمه دوم درگیری در جایگاه تماشاگران با دستگیری یکی از هواداران از سوی نیروی انتظامی همراه شد و با دخالت ماموران این موضوع پایان یافت.

هواداران پرسپولیس در برخی از دقایق بازی شعار «پرسپولیس سرور استقلاله» را سر دادند.

تماشاگران با شعار پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله فضای خاصی را در ورزشگاه بوجود آوردند.

دقیقه 56 در حالی که منشا می رفت با جا گذاشتن مدافع پیکان در موقعیتی عالی قرار بگیرد اما خطای امیرحسین صادقی روی این مهاجم باعث شد تا صادقی ضمن دریافت کارت زرد از سوی داور با هوشدن هواداران هم مواجه شود.

پس از گل نخست تیم پیکان بازیکنان این تیم شروع به خوشحالی نکردند و سریعا توپ را به وسط زمین آوردند تا بازی را شروع کنند.همچنین نیمکت نشینان پیکان هم با وجود این گل اما سرجای خودشان حضور داشتند.

پس از گل اول پیکان علیرضا بیرانوند که از دریافت این گل ناراضی بود در یک حرکت جالب بطری آبی را که بغل پایش بود شوت کرد و به بیرون فرستاد.

دقیقه 62 حرکت خطرناک بازیکن آفریقایی پیکان روی شجاع خلیل زاده در محوطه شش قدم پرسپولیس باعث شد تا برانکو با عصبانیت خاصی از کنار زمین به سمت کمک دوم داور برود و با لحن تندی به او بگوید که بازیکن پیکان با عمد استوک هایش را روی پا شجاع گذاشته است.

همچنین افشین پیروانی معتقد بود که این حرکت بازیکن پیکان مستحق دریافت کارت بوده است.

پس از این اتفاق مهدی شیری زننده تک گل خودروسازان به سمت جلالی آمد و سرمربی پیکان نکاتی را به او گوشزد کرد.

دقیقه 70 حمیدمطهری و مجید صالح دستیاران جلالی به سمت او رفتند و نکاتی را به سرمربی تیمشان گوشزد کردند.

پوریا آریا کیا بازیکن پیکان پیش از تعویض برای لحظاتی پیش جلالی ایستاد و سراپا گوش بود تا با گوش دادن آنها را به بازیکنان تیمش منتقل کند.

سیامک نعمتی پس از تعویض سمت موسی سلامت جانباز این تیم رفت و او را در آغوش گرفت بوسید.همچنین با لوسیدن لباس پرسپولیس و تکاندن دست به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

دقیقه 76 یکی از هواداران پرسپولیس به داخل زمین پرید و با سرعت زیاد خود را به برانکو رساند او را در آغوش گرفت که پس از این حادثه ماموران برای دستگیری او واردزمین شدند و به همین خاطر برانکو و پیروانی میانجیگری کردند تا ماموران آنها را آزاد کنند اما ماموران بی اعتنا به این خواسته پرسپولیسی ها این هوادار را دستگیر کردند و در هنگتم خروج این فرد هواداران این جیمی جامپ را تشویق کردند.

دقیقه 79 هواداران با روشن کردن نور موبایل خود صحنه های جالبی را در ورزشگاه بوجود آوردند.

علیپور در دقیقه 83 گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

علی علیپور که نیمه اول گلش را به کمال کامیابی نیا تقدیم کرده بود، پس از گلزنی در نیمه دوم پیراهن خود را بالا برد و روی آن به زبان انگلیسی «آی لاو یو» پرسپولیس نوشته شده بود و این نشان می داد او نسبت به نیمه نخست جمله اش را تغییر داده است.

پس از گل سوم پرسپولیس محسن مسلمان از روی نیمکت خارج شد و خود را به زننده گل رساند و شادی گل خود را با علیپور تقسیم کرد.سایر نیکمت نشینان هم یک دیگر را در آغوش گرفتند.

هواداران پرسپولیس پس از گل سوم با شعار «لالا خدا میدونه به لطف یزدان بچه ها پرسپولیس قهرمان حقشه» تیمشان را مورد حمایت قرار دادند.

هنگامی که مصلح در کنار زمین در حال گرم کردن و ورود به زمین بود از افشین پیروانی خواست تا سریعتر کارهای ورود مصلح به زمین را انجام دهد که پیروانی هم با دودیدن به سمت داور چهارم رفت و با وجودی که بازی دنبال نمی شد اما داور اجازه ورود مصلح به زمین را صادر نکرد تا افشین پیروانی و خمارلو به سمت داور چهارم بروند و اعتراض خود را نسبت به این مسئله بیان کنند.

علیپور مهاجم تیم پرسپولیس در میان تشویق هواداران از زمین بازی خارج و جای خود را به مصلح داد.

پیش ازپایان بازی برخی از هواداران در حال ترک ورزشگاه بودند، اما بعد گل سوم پرسپولیس تصمیم گرفتند دوباره به ورزشگاه باز گردند.

علی علیپور پس از تعویض در دقایق پایانی بازی به سمت برانکو رفت و با او به خوشحالی پرداخت.

این دیدار با برتری 3 بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

پس از پایان بازی برانکو به همراه بازیکنان سمت هواداران رفتند و با تشویق ایسلندی شادی خود را با هواداران تقسیم کردند.

با وجود پایان بازی بیشتر هواداران در ورزشگاه حضور داشتند و هنگامی که برانکو در حال مصاحبه با تلویزیون بود تماشاگران ضمن تشویق برانکو شعار قهرمانی هم سر دادند.

بازیکنان پیکان که از این شکست بسیار ناراحت بودند با عصبانیت خاصی زمین را ترک و راهی رختکن شدند.

برخی از هواداران که مشخص نیست چه کسانی هستند در میکسدوزن ورزشگاه حضور داشتند و به دنبال این بودند تا بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری بیاندازند که با دخالت ماموران یگان ویژه و حراست وزارت ورزش بدون اینکه اتفاق خاصی بیفتد به بیرون هدایت شدند.

پس از پایان بازی از هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس و پیکان تست دوپینگ گرفته نشد.

پس از بازی چند تن از هواداران با پلیس درگیر شدند و به زد و خورد با یکدیگر پرداختند که در نهایت امر ماموران هم برای اینکه جو را آرام کنند این هواداران را دستگیر کردند.

هنگامی که بازیکنان پرسپولیس در حال خروج از میسکدوزن ورزشگاه بودند برخی از هوادارانی که هنوز در آنجا حضور داشتند جلوی بازیکنان پرسپولیس را گرفتند و از آنها می خواستند تا با آنها عکس یادگاری بیاندازند. ضمن اینکه حتی در جلوی اتوبوس پرسپولیس هم هواداران تجمع کرده بودند و نمی گذاشتند آنها سوار اتوبوس شوند ولی به هر شکلی بود این مشکل پس از دقایقی برطرف شد.

هیچ کدام از بازیکنان پیکان با خبرنگاران مصاحبه نکردند و بدون اینکه صحبتی کنند ورزشگاه را ترک کردند.

پیش از رفتن مجید جلالی به نشست خبری بهنام مددی مدیر رسانه‌ای پیکان با یکی از مأموران انتظامی دچار جر و بحث شدیدی شد به صورتی که در طهماسبی هم وارد این ماجرا شد. یکی از مأموران به دلیل نداشتن کارت به مددی اجازه رفت و آمد نمی‌داد که در سالن رختکن تردد کند چون با خودش کارتی همراه نداشت و در جوابش مدیر رسانه ای پیکان با حالتی عصبانی اعلام کرد آنها در ورزشگاه خودشان هم باید چنین بلاهایی سرشان بیاید!

ضمن اینکه شجاع خلیل زاده هم هنگامی که خبرنگاران به او گفتند تا مصاحبه کند، چون میسکدوزن پر از افراد متفرقه بود او گفت نمی تواند در این جو شلوغ مصاحبه کند و بهتر است خبرنگاران برای مصاحبه به بیرون بیایند که خبرنگاران با این درخواست شجاع مخالفت کردند.

فیلم گل اول پرسپولیس به پیکان

فیلم گل دوم پرسپولیس به پیکان

فیلم گل سوم پرسپولیس به پیکان

فیلم گل اول پیکان به پرسپولیس

 

انتهای پیام/

برتری پرسپولیس مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار