مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت :تا کنون 5طرح عمرانی با اشتغال زایی برای 10نفر توسط بسیج سازندگی در شهرستان ریگان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان امروز در سفر به شهرستان ریگان وبازدید از طرح های عمرانی واشتغال ریگان در گفتگویی گفت: این طرح ها در راستای محرومیت زدایی مردم داری در شهرستان ریگان اجرا ودر حال انجام می باشد .


وی عنوان کرد: با توجه به محرومیت شهرستان ریگان طی دو سال طرح های اشتغال زایی وطرح های عمرانی طی برنامه قرارگاه پیشرفت و  آبادانی در این شهرستان اجرایی خواهد شد .


مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان اظهار کرد: در قالب قرارگاه پیشرفت وآبادانی در شهرستان طرح های فرهنگی اقتصادی در شهرستان در جهت محرومیت زدایی انجام خواهد شد .


پاداش افزود: تا کنون بسیج سازندگی استان طرح هایی را شامل ساخت غسال خانه ومسجد را با پیشرف 90درصدی انجام داده است که به زودی به بهره برداری خواهند رسید .


وی گفت: در قالب اشتغال های خرد خانگی تسهیلاتی در اختیار افراد جویای کار قرار داده میشود تا در روستاهای محروم شهرستان اشتغال زایی صورت گیرد .

در کشور در 11نقطه قرارگاه پیشرفت وآبادانی اقداماتی در زمینه محرومیت زدایی آغاز نموده است که یکی از این نقاط شهرستان ریگان در استان کرمان می باشد .


ریگان با 302پارچه آبادی وضریب محرومیت 9محروم ترین شهرستان در استان کرمان می باشد که تا مرکز استان 285کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

ایجاد اشتغال توسط سپاه در ریگان

برچسب ها: سپاه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.