وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد این کشور دعوتنامه حضور در کنفرانس گفتگوی ملی سوریه در سوچی روسیه را دریافت کرده است ولی حضورش در این کنفرانس قطعی نیست.

آمریکا: معلوم نیست در گفتگوی ملی سوریه در سوچی شرکت کنیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد این کشور دعوتنامه حضور در کنفرانس گفتگوی ملی سوریه در سوچی روسیه را دریافت کرده است ولی حضورش در این کنفرانس هنوز قطعی نیست.

 بر این اساس، وزارت امور خارجه آمریکا افزود: «می توانیم تایید کنیم که دعوتنامه حضور در کنفرانس گفتگوی ملی سوریه در سوچی را دریافت کرده ایم ولی حضور یا عدم حضور ما در این کنفرانس هنوز نهایی نشده است.»

سفارت آمریکا در روسیه اعلام کرد واشنگتن دعوتنامه حضور در کنفرانس گفتگوی ملی سوریه را که اواخر همین ماه در شهر سوچی روسیه برگزار می شود دریافت کرده است.

ماریا الیسون، مشاور رسانه ای سفارت آمریکا در روسیه روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: « واشنگتن این دعوتنامه را دریافت کرده است و ما اکنون اطلاعی در خصوص شرکت کردن یا نکردن در آن در دست نداریم.»

قرار است کنفرانس گفتگوی ملی سوریه روزهای 29 - 30 ژانویه کنونی در شهر سوچی روسیه برگزار شود و پیش بینی می شود شمار شرکت کنندگان در آن به بیش از 1500 نفر برسد.

انتهای پیام/

مشخص نیست آمریکا در گفتگوهای سوریه در سوچی شرکت کند

برچسب ها: سوریه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
خواهشا قهر کن و برو پیداتم نشه
آخرین اخبار