سفیر پیشین ایران در لبنان گفت: تحرکات مشکوکی از سوی آمریکا در شمال سوریه انجام شده که غیرقانونی است.

تحرکات آمریکا در سوریه غیرقانونی است/روسیه همچون گذشته از سوری‌ها حمایت می‌کنداحمد دستمالچی سفیر پیشین ایران در لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استقرار سامانه‌های موشکی S400 روسیه در سوریه اظهار کرد: تحرکات مشکوکی از سوی آمریکا در شمال سوریه انجام شده و اخیرا هم این کشور اقدام به تسلیح برخی گروه‌ها کرده است که البته این رفتار آمریکا غیرقانونی محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به تحرکات غیرقانونی آمریکا در سوریه، روسیه برای حمایت از سوری‌ها اقداماتی نظیر استقرار سامانه موشکی S400 در سوریه انجام داده است.

دستمالچی خاطرنشان کرد: روسیه قصد دارد از سوریه حمایت کند، زیرا این کشور نسبت به ثبات، امنیت و آرامش  منطقه و سوریه حساس است.

سفیر پیشین ایران در لبنان بیان کرد: روسیه از گذشته نشان داده در موارد لزوم اقدامات جدی را برای حمایت و کمک به سوریه انجام می‌دهدو  اکنون نیز همین سیاست را در سوریه دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
چرا مقر نیروهای آمریکایی از طرف نظامیان سوریه هدف قرار نمی گیرد؟؟؟ در حالیکه آنها بصورت غیر قانونی به سوریه آمده اند و متجاوز هستند و با داعشی ها هیچ تفاوتی ندارند.
آخرین اخبار