مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بانوان دیار کریمان در بحث مقام های داخلی، ملی، بین المللی رسمی، آسیایی و جهانی نسبت به سال 95، 2.5 برابر رشد داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، در مراسم جشنواره فراغت بانوان با ورزش که به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و دهه ی مبارک فجر با حضور محمدیان، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان  در سالن شهید تجلی کرمان برگزار شد، افتخارات کرمان را مدیون زهرا نعمتی و سمیه عباسپور، دو بانوی مدال آوردیار کریمان دانست و اظهار داشت: البته در بحث آقایان هم قهرمانانی چون پیمان نصیری و ... داریم اما در بحث بانوان خوش درخشیده ایم.

وی افزود: در حوزه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با برنامه ریزی های خوبی که در سال 96  انجام شده، اتفاقات خوبی رخ داده است.

امیری خراسانی تصریح کرد: در بحث مقام های داخلی، ملی، بین المللی رسمی، آسیایی و جهانی  نسب به سال 95، 2.5 برابر رشد داشته ایم که این به همت همکارانمان در هیئت های ورزشی و حوزه ی ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان رخ داده است.

وی با بیان اینکه ورزش استان و ورزش کشور در آستانه ی بازی های آسیایی، پارآسیایی 2018 جاکارتای اندونزیست، ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولان  و دعای خیر مردم شاهد موفقیت های روزافزونی در این رقابت ها باشیم.

انتهای پیام/ب

مقام آوری بانوان کرمانی 2.5 برابر رشد داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار