معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: دهه فجر امسال 27 پروژه بهداشتی در جنوب کرمان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید فریدون افضلی ،معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: سلامت یکی از اولویت های مورد توجه دولت می باشد و در این راستا طی سال های اخیر اقدامات قابل توجهی در جنوب کرمان برای رفع کمبود فضاهای بهداشتی و درمانی صورت گرفته است و پروژه های زیادی در حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان در حال احداث است.

وی با اشاره به بهره برداری از تعدادی از مراکز بهداشتی منطقه در ایام مبارک دهه فجر ،افزود: دهه مبارک فجر سال جاری 27 پروژه بهداشتی با زیر بنای بیش از 12 هزار متر مربع در جنوب کرمان برای ارتقای سطح خدمات به مردم افتتاح می شود که از این تعداد 21 مرکز جامع خدمات سلامت روستایی هستند.

افضلی تصریح کرد: فضاهایی مانند خانه بهداشت، اورژانس جاده ای و پایگاه سلامت شهری نیز به بهره برداری می رسند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت اظهار کرد:اتمام پروژه های نیمه کاره که پیشرفت زیادی هم داشته اند را در اولویت قرار دادیم وهمچنین با توجه به نیاز مناطق تحت پوشش دانشگاه ساخت پروژه های جدید مانند احداث مراکز تسهیلات زایمانی در جنوب کرمان آغاز شده است.
انتهای پیام/ی

احداث مراکز تسهیلات زایمانی در جنوب کرمان

برچسب ها: دهه فجر ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار