نمایندگان تنيس استان کرمان در قالب تیم های هیئت تنیس کرمان، آندره سیرجان و پندار سیرجان در رقابت های جام حذفى تنيس خاكى بانوان كشور حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هفتمين دوره مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد کشور در بخش بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به میزبانی جزیره کیش در مجموعه ورزشی المپیک در حال برگزاریست.

اين مسابقات با حضور 36 تیم در 9 گروه چهار تیمی  از  30 دی آغاز شده است و تا 6 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

تیم هیئت تنیس کرمان با ترکیب نیایش میرزایی و کیمیا عامری به مربیگری فرانک حسنی و سرپرستی شهین سلطان زاده و بانوان سيرجان در قالب دو تيم با نام هاى آندره سيرجان متشکل از فاطمه اطمینان، راضیه پور احسان، محجوب ستوده نیا، دریا امیری و تيم پندار سيرجان با تركيب ميترا ابراهيمي، الهه ارجمند و فاطمه ارجمند در اين مسابقات حضور دارند.

در اولین روز مسابقات، نمایندگان تنيس استان در قالب تیم های هیئت تنیس کرمان ،آندره سیرجان و پندار سیرجان موفق شدند با نتيجه مشابه 3 بر صفر بر حريفان خود غلبه كنند.

نمايندگان استان در قالب تیم های هیئت تنیس کرمان، آندره و پندار سیرجان در بازى دوم نیز به ترتيب مقابل رقباى اطلس کیش، اصفهان و خراسان رضوى با اقتدار به پيروزى 3 بر صفر دست يافتند.

بانوان استان کرمان با اين نتايج، صعود خود به مرحله ى بعد را تثبيت كردند.

هیئت تنیس کرمان، آندره و پندار سيرجان، براى تصاحب عنوان سرگروهى در مسابقات جام حذفى تنيس خاكى امروز به ترتيب مقابل نمايندگان مرکزی، اصفهان و گيلان قرار مي گيرند.

36 تیم در 9 گروه چهار تیمی با هم به رقابت می پردازند که هیئت تنیس کرمان در گروه سوم با تیم های اطلس کیش، هیئت تنیس مرکزی و اسپادانای اصفهان؛ پندار سيرجان در گروه هشتم با تيم هاى گيلان، اصفهان و ايلام و تيم آندره در گروه نهم با تيم هاى اصفهان، شيراز و خراسان رضوى هم گروه است.

انتهای پیام/ب

نمایندگان بانوان استان کرمان در رقابت های جام حذفى تنيس خاكى بانوان كشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار