استاندار سمنان گفت: استان سمنان با مشکل کمبود منابع زیرزمینی مواجه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین المللی استانداری سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در جمع مردم سرخه با اشاره به مدیریت رئیس‌جمهور در اداره امور کشور، گفت: با تدبیر دولت دوازدهم، از اثرات مخرب تحریم‌های ظالمانه و کمرشکن بیگانگان، جلوگیری به عمل آمد.


استاندار سمنان افزود: تأکید، رئیس‌جمهور دربیان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان سمنان در جلسه رأی اعتماد هیئت دولت به این‌جانب، نشان از لزوم تلاش بر رسیدن این استان به جایگاه و شأن مناسب خود دارد و در این راستا باید همه همت کنند تا این امر محقق گردد.


چاوشی با توجه به گزارش فرماندار سرخه در بیان برخی از مسائل و کمبودهای این شهرستان اظهار امیدواری کرد که این مشکلات با همکاری خود مردم و مساعدت دولت برطرف گردد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصرف بالای آب در کشور و مشکل کمبود منابع زیرزمینی در استان، بر لزوم پیگیری حل مشکلات مربوط به آب و فرهنگ‌سازی استفاده مناسب و به‌ جا از آن اشاره کرد و افزود: در کنار حل سخت‌افزاری مشکل کم‌آبی، باید به استفاده بهینه از منابع آبی و نهادینه کردن فرهنگ مصرف نیز توجه شود.


استاندار سمنان بر اهمیت تلاش همگانی در جهت بهره‌وری مناسب از منابع آبی تأکید کرد و افزود: باید در سیستم آب‌رسانی، از جدیدترین تکنولوژی‌های روز بهره ببریم و این امری ضروری و لازم است.


سید شهاب الدین چاوشی در ادامه با اشاره به اینکه غفلت در امور مخرب است، اظهار داشت: مردم و مسئولان استان باید در تمامی عرصه‌ها، همت کنند تا نقایص و مشکلات برطرف شود، زیرا غفلت‌ها مخرب است و باید از فرصت‌ها در انجام بهینه امور بهره گرفت.


وی با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران افزود: امید است با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این استان، زمینه اشتغال جوانان و رونق اقتصادی و توسعه شهرک‌های صنعتی بیش‌ازپیش فراهم آمده و در همین راستا، استانداری و مدیران استان سمنان نیز زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاری و حمایت از کارآفرینان را در دستور کار خود قرار دهند.


انتهای پیام/ ق


سرمایه گذاری بخش خصوصی در سمنان زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.