فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از کشف ۹۲ درصد جرائم فضای سایبری در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در نشست هم اندیشی با دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به رویکرد حرفه‌ای گرایی و جامعه محور بودن پلیس اشاره کرد و گفت: طی چند سال گذشته این رویکرد در دستور کار قرار گرفته که حاصل آن پیشرفت فراوان در حوزه علمی است.

وی تصریح کرد: امروز اقدامات پلیس جامعه‌محور است و بر اساس عقلانیت و خرد جمعی کار‌های خود را انجام می‌دهد و با این دیدگاه، بیش از ۷۶ درصد جرائم خشن در استان فارس کشف می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به آمادگی پلیس برای همکاری با دانشگاه شیراز در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: در بحث تحقیق و پ‍ژوهش، پلیس فارس این آمادگی را دارد که در خصوص آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه با دانشگاه همکاری لازم را داشته باشد.

سردار احمد علی گودرزی با اشاره به استفاده از نقطه نظرات اساتید دانشگاه و دانشجویان در راستای افزایش احساس امنیت، اضافه کرد: علاوه بر این به منظور آگاه سازی دانشجویان در حوزه فضای مجازی نیز آمادگی لازم وجود دارد.

همچنین در این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین فرماندهی انتظامی استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی شیراز منعقد شد.

انتهای پیام/ن

صحبت های فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در نشست هم اندیشی با دانشگاه آزاد اسلامی شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار