محسن سلگی از هدایت تیم ملی دوچرخه سواری از سوی یک مربی اسلوونیایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در گفتگو با رادیو درباره استخدام مربی اسلوونیایی یا صربستانی برای سرمربیگری تیم ملی دوچرخه سواری اظهار کرد: مذاکراتی با این 2 مربی داشتیم. مربی صربستانی نتوانست کمیته فنی را قانع کند. ولی همچنان در صدد مذاکرات با مربی اسلوونیایی هستیم.

او در خصوص استخدام یک مربی که خود در کشور دیگری به عنوان مربی فعالیت می کند، تصریح کرد: هدف ما از استخدام این مربی، همکاری در بخش کوهستان است که احتمالا "لوکازل" را که رزومه قوی دارد انتخاب می کنیم. به دلیل اینکه او تا پایان سال ۲۰۱۸ با یک تیم اتریشی قرارداد دارد، نمی تواند همزمان برای تیم ملی ما نیز قرارداد مربیگری داشته باشند. طی مذاکراتی که انجام دادیم لوکازل قول داد با تیم های ملی ما به خصوص تیم های کوهستان و استقامت همکاری داشته باشد.

سلگی پیرامون خواسته های فدراسیون برای جذب سرمربی بیان کرد: ما از لوکازل خواسته ایم وقت بیشتری برای ماندن در ایران و هدایت تیم ملی بگذارد. او توضیح داد که تا شهریورماه جمعا مدت محدودی حدود ۳۰ روز را می تواند در ایران بماند ولی از آن به بعد محدودیتی ندارد. از خواسته های ما از او، رسیدن به مدال در بازی های آسیایی بود که لوکازل اعلام کرد طی ۶ ماه آینده نمی تواند مدت زیادی در ایران بماند و قبل از شناخت کامل اعضای تیم ملی امکان دادن چنین قولی وجود ندارد.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری درباره بستن قرارداد رسمی لوکازل بعد از 6 ماه اضافه کرد: در این زمینه بیشتر بحث میزان دستمزد مطرح می شود. اگر واقعا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بتوانند کمک کنند. می توانیم مربیانی را با مبالغی بیشتر جذب کنیم تا بطور تمام وقت در ایران حضور داشته باشند. متاسفانه چنین بودجه ای وجود ندارد. اینکه اسم مربی سرشناسی در کنار تیم ملی باشد و نتوانیم خدمات لازم بگیریم، فایده ای ندارد. در صورتی که می توانیم همین هزینه را برای یک مربی داخلی انجام دهیم و نتیجه بهتری بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات سلگی درباره حضور مربی خارجی برای دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار