مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیدامجد افصحی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت:آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه ١٠ اسفندماه سال جاری با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می شود.

وی  از ثبت نام یک هزار و 100 نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: بیشترین تعداد شرکت کنندگان از شهر سنندج هستند.
 
 مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: آزمون کتبی تمامی رشته ها پنج شنبه (10 اسفند) و آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن شنبه (12 اسفند) برگزار می شود.
 
 افصحی، هدف از برگزاری این آزمون را تقویت و انسجام برنامه ها و فعالیت های سازمان ها و نهادهای قرآنی، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی، ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه، دانست.

وی درپایان  مهلت ثبت نام دراین آزمون را تا 30 دی از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir  عنوان کرد و افزود: این آزمون در چهار موضوع شامل حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل ‌بیت (ع) و انس با قرآن کریم و 26 رشته برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

ثبت نام یک هزار و 100 نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.