مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : در مه ماهه امسال هزار و ۴۳۵ واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی ساخت و تعمیر شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت :واحد های مذکور با اعتبار شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی ساخته و تعمیر شد.

وی با بیان این که در ۹ ماهه سال جاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذار شده است ، گفت : این واحدها در قالب خرید و ساخت مسکن شهری و روستایی به خانوارهای تحت حمایت این نهاد تحویل داده‌ شد..

وی افزود : از مجموع واحدهای تحویل داده‌ شده به مددجویان ۷۰ واحد آن روستایی است که ۳۸ واحد شهری هم به ‌صورت درجاسازی و خرید مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی واگذارشده است.

 اهرابی اظهار کرد : برای ساخت این واحدهای مسکونی چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی ، منابع داخلی کمیته امداد خراسان شمالی و صدقات و زکات هزینه شده است.

وی با اشاره به این که ۲۲۰ واحد مسکونی روستایی و ۷۱ واحد شهری هم‌اکنون در مرحله اجرا هستند که در صورت جذب به‌موقع اعتبارات تمامی این واحدها در سال ۹۷ تحویل داده می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : هم‌اکنون ۱۶ واحد نیمه‌تمام شهری و روستایی در دست اقدام است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد : در ۹ ماهه امسال کار ساخت ۱۰۷ سرویس بهداشتی در برنامه‌های عمرانی سال ۹۶ این نهاد قرار گرفت که تا کنون ۷۳ واحد آن به مددجویان تحویل داده شد.

وی در ادامه از انجام هزار و ۲۰۴ مورد تعمیرات کلی و جزیی منازل مددجویان خبر داد و افزود: در این بخش دو میلیارد تومان اعتبار به‌ صورت تسهیلات بلاعوض به مددجویان تحت حمایت اعطا شده است.

انتهای پیام /آ

هزینه شش میلیارد و 300 میلیون تومان برای ساخت واحد های مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

 

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.