مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : در ۹ ماهه امسال هزار و ۳۵۷ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : در ۹ ماهه امسال هزار و ۳۵۷ طرح اشتغال به ارزش ۲۸ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی اجرا شد.

وی افزود: از مجموع طرح‌ها ایجاد شده ، ۸۱ طرح در بخش کارانگیزی ،۶۲ طرح در بخش توان‌افزایی و هزار و۲۱۴ طرح نیز در بخش خودکفایی اجرایی شده است.

وی با بیان این که طرح‌ های اشتغال کمیته امداد استان در شش شاخه اصلی کشاورزی ، دامپروری ، شیلات ، صنایع‌دستی ، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات به مرحله اجرا رسیده است ، افزود : بیشترین این طرح‌ها در بخش دامپروری و کمترین آنها با دو طرح در بخش شیلات به مرحله اجرا رسیده است.

اهرابی مجموع  تسهیلات پرداختی در سال جاری را ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام و اظهار کرد : ۱۸میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانک‌های عامل به‌صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرارگرفته است.

وی با اشاره به این که هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی کمیته امداد خراسان شمالی تأمین ‌شده است ، گفت : یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل منابع توسعه ملی و دو میلیارد و ۱۳۶میلیون تومان هم از سایر منابع به مددجویان پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با تأکیدبر اینکه کمیته امداد خراسان شمالی تنها صرفاً یک‌ نهاد حمایتی نیست ، گفت : هم‌اکنون اشتغال‌زایی پایدار بین مددجویان استان خراسان شمالی  علاوه بر اینکه توانمندی اقتصادی خانوارهای محروم را به ارمغان داشته است .

انتهای پیام/آ

ایجاد هزار و 357 طرح اشتغال در کمیته امداد استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.