اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی ویدئویی از بیانات رهبر انقلاب درباره دشمنی آمریکا با عوامل اقتدار ایران در منطقه را منتشر کرد.

آمریکا با عوامل اقتدار ما مخالف است + عکس و فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی که تاکنون 4 بار از دست خارج شده است، ویدئویی را از بیانات رهبر انقلاب درباره رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی که از عوامل اقتدار کشور است به اشتراک گذاشت.

دشمنان اسلام و ایران عزیز همواره از پیشرفت و اقتدار کشورمان ناخرسند بوده‌اند. آنها هرگز تحمل لبخند و شادی مردم شریف کشورمان را نداشتند، لذا برای براندازی جمهوری اسلامی از هیچ کاری دریغ نکردند.

آنها برای بار چندم صفحه اینستاگرام منتسب سردار را از دسترس خارج کردند تا شاید به خیال خام خود بتوانند دسترسی کاربران را به این صفحه مسدود کنند، غافل از اینکه سردار بر قلبها حکومت می‌کند و جوانان شجاع و جان برکف ایران عزیز، برای فرمانده‌شان از جان مایه می‌گذارند. 

و حالا پس از بازگشایی اینستاگرام سردار، پستی حاوی بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حاج قاسم سلیمانی در آن منتشر شد.

در اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی چنین نوشته شد: 

" رهبرانقلاب: شما توقع دارید آمریکا از سردار ما که در منطقه فعال است خوشش بیاید؟... با عوامل اقتدار ما مخالفند... "

 سردار سلیمانی

انتهای پیام/

 عوامل اقتدار ایران، خار چشم دشمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.