در آزمون مهارت آموزی سربازان استان مرکزی بیش از هزارو ۲۰۰ نفر شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آزمون سراسری مهارت فنی و حرفه‌ای نیرو‌های مسلح ویژه سربازان با حضور بیش از هزارو ۲۰۰ شرکت کننده استان مرکزی برگزار شد.
جهانگیری معاون آموزش و پژوهش برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: پیرو تفاهمنامه نیرو‌های مسلح و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این آزمون به صورت همزمان در سراسر کشور در استان مرکزی هم برگزار شد.

جهانگیری افزود: در این آزمون هزارو ۲۲۱ نفر از سربازان وظیفه با هدف مهارت آموزی در ۱۱ حوزه شهرستانی و ۵ حوزه در شهرستان اراک در آزمون اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

وی اضافه کرد: این افراد در آزمون‌های ادواری به صورت غیر حضوری شرکت می‌کنند و در صورت اخذ حد نصاب نمره کتبی به آزمون‌های عملی معرفی می‌شوند که در صورت موفقیت در این آزمون‌ها برای آن‌ها گواهی نامه مهارت فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با یان اینکه شرکت کنندگان ۲۴ دی ماه می‌توانند نمره کتبی خود را دریافت کنندادامه داد: حد نصاب آزمون کتبی ۵۰ از ۱۰۰ و حدنصاب آزمون عملی هم ۷۰ از ۱۰۰ نمره است.


انتهای پیام / ج


برگزاری آزمون مهارت آموزی سربازان استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.