رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طی یک دوره ده ساله مدارس فرسوده کشور از دو سوم به یک سوم کاهش یافته است.

طی یک دوره ده ساله مدارس فرسوده کشورکاهش یافته است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، که به منظور بازدید از فضا‌های آموزشی شهرستان سبزوار به خراسان رضوی سفر کرده در گردهمایی روسای آموزش و پرورش در سبزوار گفت:در شرایط فعلی که با محدودیت اعتباری مواجهیم توجه بیش از پیش به حفظ و نگهداری مدارس از ضروریات است.

وی گفت: انسان‌های بزرگ در فضا‌های بزرگ پرورش می‌یابند، باید برای دانش آموزان که مدرسه خانه دومشان است، مدارس بزرگ احداث کنیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن بازدید از فضا‌های آموزشی سبزوار، ششتمد، خوشاب، جوین، جغتای و داورزن با حضور در جلسات مشترک مدیران آموزش و پرورش این مناطق، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات فضا‌های آموزشی این مناطق قرار گرفت.

همچنین انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه در باقرآباد محلات، توسط چند نفر از خیرین این شهرستان با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور انجام شد.

انتهای پیام//ف.ج
 

سفر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشوربه سبزوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.