۴۰ درصد مدارس شهر گناباد فرسوده و استانداردها و ایمنی‌های کافی را ندارند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  رئیس آموزش‌ و پرورش گناباد گفت: با توجه به‌ قرار داشتن خراسان رضوی در گسل زلزله و سابقه این شهر در وقوع زلزله‌های مخرب یکی از اقدامات آموزش‌ و پرورش به دانش آموزان ارتقای آموزش آنان در خصوص اقدامات اولیه پس از زلزله و سایر بلایای طبیعی است.
سید محمد مهدوی اظهار کرد:با توجه به اینکه جمعیت آموزش‌ و پرورش در گناباد جمعیت قابل‌ توجهی را تشکیل می‌دهد لذا در طول سال تحصیلی آموزش‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه برای دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می شود تا در زمان وقوع حادثه این قشر عظیم آمادگی‌های لازم را داشته باشند.
مهدوی در خصوص وضعیت ایمنی مدارس گناباد در زمان وقوع بلایای طبیعی اذعان کرد: طی ۴ سال اخیر و با کمک‌های انجام‌ شده از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور و استان و همچنین خیرین گنابادی ۴۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی مدارس شامل ساخت کلاس درس، نمازخانه، سوله کارگاهی و ورزشی در نظر گرفته‌شده است و فضاهای فرسوده آموزشی ۲۰ درصد کاهش‌یافته است.
او ادامه داد: ۴۰درصد مدارس شهر گناباد فرسوده و استانداردها و ایمنی‌های کافی را ندارند و برای ایجاد استانداردها و ایمنی کافی در این مدارس ۵۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.
انتهای پیام// ح ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار