بازهم مردم ایران گوشه‌ای از همبستگی خود را در خنثی کردن اغتشاشات به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه  خبرنگار ان  جوان از زنجان ؛حجت السلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران ظهر امروز در جمع کار کنان نیروی انتظامی استان با اشاره به فعالیت های اخیر این نیرو دراغتشاشات گفت :جهاد در مقابله با فتنه  در جامعه وظیفه ی عمومی است ،و این رشادت ها و از جان گذشتگی نیروی انتظامی ، سپاه ارتش و همبستگی مردم بود که توانست این فتنه هارا خنثی کند.
حجت السلام و المسلمین صدیقی گفت : جامعه ما با داشتن دشمنانی بزرگ چون آمریکا و صهیونیست ،وهابی های جاهل و منافقین که از پادوهای قدرت های بزرگ هستند خالی از دشمن نخواهد بود و ما همیشه در میدان جهاد هستیم.
سردار آزادی فرماندهی انتظامی استان نیز در این مراسم گفت توطئه ها و فتنه ها  برعلیه نظام جمهوری اسلامی از آغاز نهضت امام شروع شده و هنوز هم ادامه دارد ،و تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی پابرجا باشد این توطئه ها ادامه خواهد داشت .
سردار آزادی توطئه اخیر در کشور را متفاوت از فتنه های 78 و 88عنوان کردو گفت :این فتنه با کلمه مطالبه اقتصادی به حق مردم و مبارزه باگرانی شروع شد ، و ازآنجایی که مردم در این زمینه در تنگنا هستند،عده ای از این فرصت  سوء استفاده کردند و از کلمه حق اراده ی باطل کردند. اما تا زمانی که همبستگی  میان مردم باشد فتنه گران ره به جایی نخواهند برد.
وی گفت نیروی انتظامی سرباز ولایت است و سرباز ولایت خواهد ماند ،و اجازه دست درازی به به دشمن نخواهد داد.
در پایان این مراسم از جمعی از خانواده های شهدا و ایثار گروهی ازفرماندهان لایق  استان قدردانی شد .
انتهای پیام/ر

زندگی همیشه میدان جهادبا فتنه گران  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.