استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سرمایه گذاران و کارآفرینان به گرمی استقبال و زیرپایشان فرش قرمز پهن می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   استاندار در دیدار چهره به چهره با برخی مردم و تولید کنندگان استان دستورات لازم برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

علی محمد احمدی با اشاره به مشکلات واحد‌های صنعتی استان گفت: اولویت دولت دوازدهم اشتغال و تولید است و حمایت از توسعه صنعتی استان مهم‌ترین اولویت کاری ما است.

احمدی در ادامه با تاکید بر اینکه، فرش قرمز زیرپای سرمایه گذاران، تولید کنندگان و کارآفرینان پهن می‌کنیم افزود: از هر کسی که دغدغه تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در این استان را دارد و برای رونق اقتصادی برنامه داشته باشد به گرمی استقبال می‌شود.

استاندار در گفتگو با یکی از مراجعه کنندگان در خصوص مشکلات کارخانه سنگ شکن گفت: تولید کننده تمامی مستندات را جمع آوری کرده و در نشست بعدی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارائه دهد تا مشکلات این واحد به صورت تخصصی بررسی شود.

استاندار در خصوص مشکلات کارخانه آجر دهدشت نیز خواستار جلوگیری از قطع گاز و برق این واحد شد و افزود: انتظار می‌رود،

مدیران دستگاه‌های خدمات رسان برای رفع بیکاری و موانع رونق تولید همکاری و مشارکت لازم را با سرمایه گذاران داشته باشند.

وی تاکید کرد: اشتغال یک نفر هم برای ما مهم است و تا دو هفته آینده در شهر دهدشت و در محل کارخانه آجر به صورت ویژه مشکلات این واحد تولیدی را بررسی می‌کنیم.

استاندار در پاسخ به مطالبات مدیر یکی از موسسه های خیریه هم گفت: یکی از برنامه‌های ما در استان حضور در مناطق مختلف استان و سفر‌های دوره‌ای است که در آینده نزدیک برای بررسی مشکلات این موسسه و اجرای طرح مورد نظر به این منطقه سفر می‌کنیم.

احمدی در زمینه مشکلات واحد تولید ماهی خاویار نیز گفت: تا اواخر دی ماه در محل این واحد نشستی با دستگاه‌های متولی برگزار و مشکلات این واحد در ستاد تسهیل نیز بررسی می‌شود.

وی به اهمیت اشتغال از طریق بنگاه‌های اقتصادی و کارگاه‌های کوچک به خصوص در مناطق روستائی اشاره کرد و ادامه داد: پیشنهای می شود نشستی با مشارکت شرکت برق و شرکت گاز برگزار شود و به جای سرمایه گذاری میلیاردی برای تولید برق و گاز در روستا‌های زیر ۱۰ خانوار برای افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی در این مناطق اقدام کنند.

احمدی پیرامون مشکلات واحد تولیدی کوبودنا هم گفت: برای افزایش سهمیه آرد استان مکاتبه‌ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و در صورت افزایش سهمیه به همان میزان سهمیه آرد این واحد را افزایش می‌دهیم.

انتهای پیام/غ

 حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.