نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید با شفاف‌سازی از سواستفاده‌های احتمالی در شهرداری جلوگیری شود چراکه هیچ شهروندی در هیچ اداره‌ای نباید هزینه مازاد بر آنچه خدمات می‌گیرد، پرداخت کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ضروری‌ترین اقدام امروز مدیریت شهری اعتمادسازی و افزایش اعتماد در میان شهروندان است، اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم در مدیریت شهری کار بزرگی است که می‌تواند منجر به اعتمادسازی منجر شود.

وی افزود: با کار کردن و ایجاد اعتماد میان مردم می‌توانیم به آنان یادآور شویم که مدیران به دنبال کار و تلاش هستند و تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار داده‌اند؛ باید به طور جدی‌تر به تکریم ارباب رجوع توجه و زیاده‌خواهی‌ها از نور چشمی‌ها گرفته شود؛ حاشیه امن تمامی کارکنان باید کار دقیق و منظم باشد چراکه سردرگمی مردم در مدیریت شهری دردی تائید نشده است که باید برطرف شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی از پرونده‌های مردم در اتاق‌ برخی از مدیران شهرداری اصفهان باقی مانده است، اگر مردم ولی نعمت ما هستند باید کار آن‌هایی که در پیچ و خم اداری مدیریت شهری گیر کرده‌اند را حل کنیم چراکه موظفیم با ولی‌نعمتان خود با حسن خلق برخورد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با شفاف‌سازی از سواستفاده‌های احتمالی در شهرداری جلوگیری شود چراکه هیچ شهروندی در هیچ اداره‌ای نباید هزینه مازاد بر آنچه خدمات می‌گیرد، پرداخت کند؛ شهرداری باید نسبت به شناسایی مشکلات فراوان مردم و اقدامات سلیقه‌ای برخی مدیران اقدام کرده، لایحه‌ای تنظیم کند و پس از مصوبه شورای شهر آن را به مدیران خود ابلاغ کند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه تعدد و کثرت شرکت‌کنندگان در جلسات شهرداری باید آسیب‌شناسی شوند، اذعان داشت: جلساتی که نتیجه خاصی ندارند و لزومی به برگزاری آن‌ها نیست، باید حذف شوند تا هزینه‌های سازمان‌ها و نهادهای زیرمجموعه مدیریت شهری کاهش یابد؛ نباید کسانی که تکریم ارباب رجوع را جدی نمی‌گیرند بتوانند به کار خود ادامه دهند.

وی در پایان خواستار هوشمندسازی سیستم‌های شهرداری شد و اضافه کرد: با فعال‌تر کردن هوشمندسازی در سیستم‌ها، اعتماد میان مردم برقرار شده و مدیریت شهری راندمان بیشتری به خود می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.