فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از رفع تصرف بیش از 860 هکتار از زمین در نه ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،رحیمی نیا فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: در نه ماهه امسال بیش از 860 هکتار زمین در هرمزگان رفع تصرف شده است.

وی افزود: در بین 12 شهرستان، شهرستان بندرلنگه با 149 هکتار ،رودان با 97 هکتار و بندرخمیر با 80 هکتار بیشترین میزان رفع تصرف را به خود اختصاص داده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: ارزش ریالی این میزان از زمین های رفع تصرف شده بیش از 88 میلیارد ریال است. 

رحیمی نیا گفت : برای رعایت و حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با پدیده زمین خواری و تعرض به منابع طبیعی، رفع تصرف و پیشگیری از تصرف زمین های ملی در اولویت یگان حفاظت از منابع طبیعی استان قرار دارد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از مردم خواست درصورت بروز هرگونه تخلف احتمالی درخصوص زمین های ملی ، قطع درختان و برداشت های غیرمجاز با سامانه شبانه روزی 1504 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ز

رفع تصرف زمین ملی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.