امام جمعه زاهدان گفت: دشمن را هیچ زمان نباید کوچک شمرد، دشمن در هر زمانی دشمن است و باید نسبت به فتنه‌های دشمن بیدار و هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم جز هفته‌های حساس در طول عمر انقلاب اسلامی به دست دشمنان اسلام بود.

سلیمانی  افزود: پیشوایان دینی به ما فرمودند: هیچ زمانی دشمن را کوچک نشمرید دشمن هر اندازه کوچک باشد تو وظیفه نداری دشمن را کوچک بدانی پس دشمن در هر زمانی دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمنان پنهانی و مخفی و مرموز هستند، گفت: مردم همین استان در چندین سال گذشته در انفجار مسجد علی ابن ابی طالب (ع) آشوب را سه روز متوالی دیدند، معنای آشوب را درک کردند.

سلیمانی بیان کرد: کسی که از دشمن غافل شود مکر و حیله دشمن او را ناگهانی بیدار خواهد کرد، هیچ کس نباید به دشمن خوشبین باشد چرا که کاری ناعاقلانه است.

خطیب نماز جمعه ادامه داد: رهبری معظم انقلاب بار‌ها در زمینه برجام فرمودند: به دشمن اعتماد نکنید.

سلیمانی افزود: ما همیشه باید نسبت به دشمن بیدار و هوشیار و با مسئولیت باشیم چرا رهبری هر سال تاکید فراوان بر روی اقتصاد مقاومتی دارد، زیرا رهبری معظم انقلاب نسبت به ضربه دشمن بیدار است و همیشه برای مسئولین تاکید کردند.

وی گفت: تمام امامان و پیشوایان ما تاکید کردند دشمن هیچ زمانی خواب ندارد و دنبال نقشه و حمله ور شدن به شما است پس هیچ زمانی نباید از دشمن غفلت کرد، در فتنه چند روزگذشته همگان دیدند که شعار‌های که سر دادند همه شعار‌های ساختگی بود، اما خوشبختانه با همدلی و هم نوازی بسیجیان و یاران گمنام امام زمان و نیروی انتظامی این بلوا و آشوب را ساکت کردند و باعث جلوگیری از فتنه‌ای بزرگ شدند.

آیت الله سلیمانی افزود: ما وظیفه داریم با رهنمود‌های امامان و امام امت و رهبری معظم انقلاب از آرمان‌های کشور عزیزمان محافظت کنیم، اما مردم هوشیار و انقلابی و بیدار ایران اسلامی باعث شد که این فتنه خاموش شد و مجدد با شکست داعش در منطقه باعث شد فتنه‌ای دیگر را در سر بپرورانند مخصوصا با به روی آمدن دولت جدید آمریکا که بسیار دنبال عوض شدن حکومت ایران است، اما دشمنان بدانند که ما برای این نظام و این مملکت خون‌ها داده ایم.

وی ادامه داد: شک نکنید مردم از لحاظ اقتصادی مردم در فشار هستند و دولت مردان ما نتوانستند به شعار‌های انتخاباتی خود جامعه عمل بپوشانند، اما انقلاب ما همیشه در تمام عرصه‌ها پیشرفت روز افزون در دنیا داشته در عرصه پزشکی و فناوری هسته‌ای حرف اول دنیا را میزند.

انتهای پیام/ع

 نسبت به دشمن بیدار و هوشیار باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.