مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار از اجرای ۲ طرح کارآفرینی با هدف راه‎اندازی کسب و کار‌های خرد در محلات حاشیه و روستایی چابهار با مشارکت سازمان منطقه آزاد و شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهدی آبروش مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار با اشاره به اجرای طرح‌های کارآفرینی در محلات حاشیه و روستایی چابهار اظهار داشت: طرح شناسایی مزیت‌های پایدار کسب و کار خرد و طرح اتاق فکر کارآفرینی در مدارس روستای "تیس" ویژه دوره اول و دوم متوسطه، ۲ طرح کارآفرینی هستند که توسط بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان و مشارکت مالی سازمان منطقه آزاد و شهرداری در سطح شهرستان چابهار اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای کارگاه‌ها و سمینار‌هایی برای راه‌اندازی کسب و کار‌های خرد برای جوانان و زنان عمدتاً در محلات روستایی و حاشیه شهر چابهار از اهداف این طرح‌هاست که با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیون تومان در مدت ۸ ماه اجرا می‌شوند.

به گفته آبروش در مرحله اول اجرای این طرح‌ها ۲۵ نفر از جوانان که دارای ذوق و استعداد کارآفرینی هستند شناسایی شده و در مدت ۶ ماه آموزش داده می‌شوند و سپس برای اجرای کسب و کار‌های خرد در محلات تسهیلاتی از سوی برخی بانک‌ها و صندوق کارآفرینی امید به آن‌ها اعطا می‌شود.

مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: جهت اجرای پایدار این طرح‌ها بنیاد مردم نهاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان با موسسات مردم نهاد محلی همکاری گسترده‌ای خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

کارآفرینی در مناطق حاشیه چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار