فرمانده نیروی انتظامی اقلید از دستگیری بیش از ۳۰ خرده فروش مواد مخدر و سارق در آن شهرستان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید اظهار کرد: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده با جدیت اجرا شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این راستا ماموران موفق شدند ۱۰ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق آنان، مقدار ۳ کیلو و ۲۸ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید با اشاره با اینکه ماموران در اجرای این طرح ۲۵ سارق را دستگیر کردند، تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های فنی و تخصیی به ۱۷ فقره سرقت مغازه، منزل، اماکن خصوصی، درون خودرو و احشام اقرار کردند.

سرهنگ رزمجویی تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش ۶۰ میلیون ریال و توقیف ۴۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید با اشاره به این که اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی از اولویت‌های انتظامی شهرستان است، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و سارقان در شهرستان اقلید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.