فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری یک سارق و ۳ مالخر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان مرودشت، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.

سرهنگ زراعتیان افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی سوابق سارقان سابقه دار موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای و ۲ مالخر شدند و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: سارق پس از تحقیقات و روبه رو شدن با ادله پلیس، به ۱۲ فقره سرقت خودرو و ۳ فقره سرقت موتور تیلر و فروش آن‌ها به ۲ مالخر دستگیر شده اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه مالخران پس از خرید خودرو از سارق، آن‌ها را اوراق می‌کردند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل یک دستگاه خودرو نیسان مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به تحویل سارق و مالخران به مراجع قضائی از شهروندان خواست نکات ایمنی پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ر

دستگیری سارق خودرو در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.