رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از موافقت اصولی تاسیس مرکز درمان ناباروری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید علی‎نادر دهقانی‌الوار رئیس جهاد دانشگاهی لرستان اظهار کرد: در راستای پیگیری‎های جهاد دانشگاهی لرستان برای راه‎اندازی مرکز درمان ناباروری که یکی از نیاز‌ها و ضروریات استان است، مجموعه استانداری هماهنگی خیلی خوبی دارد با توجه به کمک‎های خیلی خوب دانشگاه علوم پزشکی به ویژه رئیس و معاون درمان موافقت اصولی تاسیس مرکز درمان ناباروری از طرف دانشگاه به نام جهاد دانشگاهی صادر شد.

وی اضافه کرد: بر اساس این موفقت‎نامه جهاد دانشگاهی فرصت دارد ظرف مدت سه سال نسبت به ایجاد زیرساخت‎ها و مقدمات لازم جهت راه‎اندازی مرکز درمان ناباروری اقدام کند.

دکتر دهقانی‌الوار ادامه داد: در همین راستا و بر اساس پیگیری‎های قبلی، جهاد دانشگاهی لرستان نسبت به خریداری محل مورد نیاز راه‎اندازی مرکز اقدام کرده و ۲.۵ میلیارد تومان نیز از طرف ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برای راه‎اندازی مرکز مصوب و مقدمات لازم برای دریافت آن انجام شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: همچنین در همین راستا و برای تکمیل تجهیزات، مقرر شد استانداری لرستان نیز ۲.۵ میلیارد تومان به این طرح مهم کمک کند که مکاتبات آن از طرف استان انجام شده و در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد دانشگاهی کشور نیز با نظر مساعد موضوع را در دستور کار و پیگیری قرار داده است، اضافه کرد: امیدواریم این مهم در بودجه ۹۷ این نهاد مدنظر قرار گیرد.

دکتر دهقانی‌الوار گفت: با توجه به جایگاه رفیع و ارزشمند این مرکز پژوهشی و درمانی که اثرات بسیار زیادی برای استان در بخش پژوهش و اطلاعات بنیادی دارد و دستیابی به نظام جامع در حوزه ناباروری و نیز مباحث درمان خواهد داشت می‎طلبد همه کسانی که در این حوزه می‎توانند کمک کنند با همه توان و ظرفیت حمایت‎های لازم را به عمل آورند.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: در همین راستا لازم است از استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل امور اجتماعی که موضوع را با حساسیت و دقت نظر پیگیری می‎کنند، تشکر و تقدیر به عمل آوریم.

انتهای پیام/م

مرکز درمان ناباروری لرستان تاسیس می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.