عضو شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: موانع اداری و مباحث مالیاتی کمر سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران را خم کرده و فرصت اشتغال‌زایی و کارآفرینی را در شهرضا سلب کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آرزو قوامی  با اشاره به چشم‌انداز شورا برای شهرضا، اظهار کرد: شهرضا بیش از هر چیز نیاز به مدیریت قوی و تعامل بین‌بخشی مستمر دارد.

وی افزود: شهرضا با وجود سابقه طولانی و داشتن شاخص‌های یک شهر اصیل و کهن، همچنان در زیر آواری از بی‌تدبیری گاه و بیگاه مسؤولان تاوان پس می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا بیان داشت: در شهرضا حاشیه‌ها پررنگ‌تر از متن پیشتاز است و کیاست در جذب سرمایه و بودجه، فرصت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه را مغلوب خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه آگاهی مردم در صحنه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می‌تواند تا حدودی این وضعیت را سامان دهد، بیان داشت: پس از این همه سال سیاست‌زدگی در شهرضا دیگر وقت آن رسیده است با چشمان واقع‌بین و با عزم راسخ کمر همت بست و شهرضا را به شأن و جایگاه تاریخی آن رساند.

قوامی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرضا تأکید کرد: هنر بازاریابی در شهرضا با ضعف روبه‌رو است و هنوز شهرضا با همه ظرفیت‌های منحصر به‌فرد خود ناشناخته است.

وی با اشاره به ضعف ریسک‌پذیری در سرمایه‌گذاری‌های درآمدزا و اشتغال‌زا در شهرضا، اذعان کرد: موانع اداری و مباحث مالیاتی کمر سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران را خم کرده و فرصت اشتغال‌زایی و کارآفرینی را در شهرضا سلب کرده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.