جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر نگاه تخصصی به این فریضه دینی بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده  در مراسم پایانی این جشنواره که امروز با حضور فعالان امر به معروف و نهی از منکر و تعدادی از هنرمندان و فیلم‌سازان جوان در تالار همایش‌های صدا و سیمای اصفهان برگزار شد ،با اشاره به اینکه  در یک سال گذشته مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر سعی کرده است این فریضه را به صورت تخصصی انجام دهد، اظهار کرد: این مجمع به صورت خودجوش ایجاد شده و تلاش کرده است تا به امر به معروف و نهی از منکر عمق بخشد اما قرار نیست جایگزین وظایف دیگر دستگاه‌ها باشد.

وی افزود: با فراخوان کارگروه  رسانه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ، حدود 70 اثر از پنج استان کشور به دبیرخانه جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای ارسال شد و  امید داریم که این کارها به احیای این واجب فراموش‌شده کمک کند.

دبیر نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای هم در این مراسم سخنان خود را به تأسی از هنرمندان شرکت‌کننده در این مراسم در 120 ثانیه خلاصه کرد.

ماجد گودرزی خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه بخش آثار دیداری ، شنیداری و بخش جنبی در قالب عکس برگزار شد که از بین 70 اثری که از استان‌های یزد، قم ، فارس، خراسان رضوی و اصفهان ارسال شده بود، 50 اثر به عقیده داوران کیفیت پخش در رسانه ملی را دارد.

دبیر نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای یادآور شد: همه کسانی که در این جشنواره به نوعی حاضر بودند، حامی امر به معروف و نهی از منکر هستند.

نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر  امروز با معرفی نفرات برگزیده بخش‌های مختلف در اصفهان به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری اختتامیه جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.