نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر امروز با معرفی نفرات برگزیده بخش‌های مختلف در اصفهان به کار خود پایان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در آیین اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر که امروز با حضور فعالان امر به معروف و نهی از منکر و تعدادی از هنرمندان و فیلم‌سازان جوان در تالار همایش‌های صدا و سیمای اصفهان برگزار شد ،نفرات برگزیده بخش‌های مختلف این جشنواره لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند.

بر اساس رای داوران رتبه اول بخش دیداری نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به حسن نقیان از سجزی اصفهان برای اثر « رقص رنگ» رسید، رتبه دوم به مهدی بکایی از اصفهان برای اثر «اذان» و رتبه سوم به سعید نجاتی از قم برای اثر «همیشه تو اول سلام کن» تعلق گرفت.

بنا براعلام رای داوران در بخش شنیداری نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر رتبه اول به سیده لیلا اسرایی از فارس برای اثر « آرزو» رسید.

محمدجواد حسن شاهی از فارس برای اثر «سر دوراهی»رتبه دوم این بخش را به دست آورد و محبوبه سلیمانی از اصفهان برای «مرد کوچک» حائز رتبه سوم شد.

و در بخش جانبی عکس‌های امر به معروف هم هر سه نفر از اصفهان برگزیده شدند، نفر نخست این بخش هم سیده فاطمه طاهری از اصفهان برای اثر « حاشیه‌نشین» شد ، محمدحسین ایوبی برای اثر «یاد خدا» رتبه دوم را کسب کرد و مهدی کیانی برای اثر «افتخار خادمی» نفر سوم شد.

پیش از معرفی برگزیدگان این جشنواره از شرکت فولاد مبارکه اصفهان و صدا و سیمای مرکز اصفهان به سبب حمایت‌هایشان از این جشنواره تقدیر شد.

 در پایان این مراسم سه اثر برگزیده بخش دیداری جشنواره به نمایش درآمد.

نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به همت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.