رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول تکمیل فاز نخست ورزشگاه شهید مجدیان این شهر را در گرو تامین اعتبار دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر نظری، رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول زمان آغاز طرح توسعه ورزشگاه شهید مجدیان دزفول را سال 82 عنوان کرد و بیان داشت: طبق برنامه قرار بود با صرف 20 میلیارد ریال در آن زمان جایگاه تماشاگران و جایگاه ویژه زمین چمن شماره 1 این ورزشگاه ساخته شود، اما این طرح تا سال 89 با 10 درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شد.

وی تصریح کرد: فاز نخست این پروژه شامل احداث جایگاه تماشاگران چپ و راست و جایگاه ویژه و نصب صندلی می باشد که تاکنون حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در کل پروژه که فاز دوم (محوطه سازی) را نیز شامل می شود حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظری اظهار داشت: برای تکمیل فاز نخست این پروژه حدود 50 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است که امیدواریم با تخصیص اعتبار تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول در ادامه افزود: تاکنون بیش از 25 میلیارد ریال برای ساخت فاز نخست ورزشگاه شهید مجدیان دزفول هزینه شده است.

وی اذعان داشت: با پیگیری انجام شده قرار است وزیر ورزش و جوانان اواخر هفته جاری به دزفول سفر کند تا ضمن بازدید از طرح نیمه کاره مجموعه ورزشی مجدیان، ساخت سالن 2 هزار و 500 نفره زیباشهر دزفول با حضور وی آغاز شود.

انتهای پیام/گ

تکمیل ورزشگاه دزفول به اعتبار نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار