مدیر کل امور عشایری خراسان جنوبی از معرفی 10 تشکل عشایری خراسان جنوبی برای دریافت تسهیلات جبران خشکسالی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ قوسی،مدیر کل امور عشایری خراسان جنوبی گفت: 397 نفر و 10 تشکل عشایری خراسان جنوبی برای دریافت تسهیلات طرح جبران خشکسالی به بانکهای عامل معرفی شدند.

وی افزود: امسال 397 نفر برای دریافت تسهیلات طرح جبران خشکسالی به بانک های عامل معرفی شدند که 60 درصد این افراد تسهیلات دریافت کردند.

مدیر کل امور عشایری خراسان جنوبی گفت: همچنین 10 تشکل عشایری در این طرح برای پرواربندی دام برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

قوسی سهم تسهیلات ابلاغی به استان در این طرح را 64 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد وافزود: از این رقم 65 درصد به تشکل های عشایری و 35 درصد به افراد پرداخت می شود.

وی گفت: امسال با هدف افزایش تولید، اشتغال و بهره مندی بیشتر جامعه عشایر از تسهیلات، عمده این تسهیلات به تشکل های عشایری پرداخت می شود تا افراد بیشتری از آن بهره مند شوند.

مدیر کل امور عشایری خراسان جنوبی افزود: جامعه عشایر به دلیل کمبود نقدینگی و عدم توانایی در خرید نهاده های دامی مجبور به فروش زودهنگام دام ها می شوند که این تسهیلات کمک بسزایی در افزایش تولید و درآمد عشایر دارد.
انتهای پیام/ب


پرداخت 65 درصد تسهیلات جبران خشکسالی به تشکل های عشایری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار