عامل کلاهبرداری از سه شهروند نیشابوری دستگیر شد .

دستگیری کلاهبردار با جعل عناوین دولتی در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی سه شهروند در شهر نیشابور مبنی بر کلاهبرداری، موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات سه مالباخته این پرونده مشخص شد، متهم که مردی حدودا ۴۰ ساله است با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از نهاد‌های دولتی مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال از آنان در قالب خرید زعفران، مواد پروتئینی و میوه کلاهبرداری کرده است.

سردار کریمی ادامه داد: ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نیشابور پس از هماهنگی قضائی روز گذشته متهم را که فردی سابقه دار است در اقدامی ضربتی هنگام انجام معامله و تنظیم قرار داد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت : درعملیات پلیس در بازرسی از وسایل همراه متهم چهار عدد مهر جعلی مربوط به ادارات دولتی مختلف، مهر بعضی از شرکت‌های خصوصی و یک فقره دسته چک سرقتی به همراه تعدادی اوراق بهادار کشف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا ادامه داد: ضعف آگاهی و اطلاع از طمع ورزی قربانیان باعث ایجاد فرصت ارتکاب جرم برای افراد کلاهبردار می‌شود که امیدوارم شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیسی مجرمان را دررسیدن به اهدافشان ناکام گذارند.


انتهای پیام // س. ح.
 



کلاهبرداری ۸۵۰ میلیون ریالی از سه شهروند با جعل عناوین دولتی در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.