با تلاش پلیس شهرستان نيشابور محموله 41 كيلوگرمی تریاک به مقصد نرسید .

محموله 41 كيلوگرمی تریاک به نیشابور نرسید به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ حسين بيات مختاري فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور گفت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده مواد افیونی توسط فردی سابقه دار از استان های جنوبی به شهر نیشابور تیمی از ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی روز گذشته به اطلاعاتی در خصوص بارگیری این محموله با یک دستگاه پژو 405 و ورود آن به حوزه استحفاظی شهرستان نيشابور دست یافتند.

سرهنگ بيات مختاري ادامه داد: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چند ساعت کنترل مبادی ورودی شهر نيشابور خودرو حامل مواد افیونی را شناسایی و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست متواری شد که ماموران این فرماندهی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن 41 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور افزود : راننده 24 ساله خودرو پس از بازجوئی های به عمل آمده با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام //س.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.