پلیس شهرستان نیشابور بیش از ۱۵۴ میلیون ریال کالای قاچاق و بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا تعداد یک هزار و ۱۰۹ قلم کالاو لوازم آرایشی قاچاق از یک باربری به ارزش تقریبی ۱۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف و ضبط گردید.

وی گفت : همچنین ماموران انتظامی دربازرسی از یک باربری دیگر تعداد ۲۷۰۰ بسته نسکافه، یک دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، به همراه ۲۴۸ عدد انواع قرص و سیگارت فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۴۴ میلیون ۸۴۰ هزار ریال کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور  افزود: در مجموع ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه ۱۵۴ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال می‌باشد و سه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 

دستگیری توزيع كننده مواد مخدر با بيش از 16 كيلو ترياك

 
سرهنگ حسین بیات  همچنین از  دستگیری توزيع كننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: با کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده فردی با خودرو پاترول در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر در شهر نیشابور موضوع در دستور کار تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی متهم ۳۴ ساله را دستگیر و در بازرسی از خودرو پاترول نامبرده مقدار ۱۶ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس برابر قانون با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی ودستگیری قاچاقچیان مواد مخدر می‌باشد. انتهای پیام س. ح. توزیع کننده مواد مخدر در نیشابور دستگیر شد.


انتهای پیام//س.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.