با تلاش مامورران نیروی انتظامی نیشابور عاملان سرقت های خودرو در این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای داخل خودرو در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل ولوازم داخل خودرو در محدوده شهرک‌های شمالی شهر نیشابور موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ماموران تجسس کلانتری ۱۳ قدس در تحقیقات میدانی و اولیه متوجه شدند اکثر سرقت‌ها به صورت مشابه و با شکستن شیشه و یا آسیب رساندن به درب‌های خودرو انجام شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود:ماموران در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی و بررسی دوربین‌های مداربسته در محل‌های وقوع جرم متوجه شدند سارقان با یک دستگاه خودرو سواری مزدا ۳ پس از اطمینان از عدم حضور مالک اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو و از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ بیات مختاری گفت: با بدست آمدن این سرنخ، ماموران مخفیگاه دو نفر از متهمان را که برادر ان ۱۹ و ۲۱ ساله بودند شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر که در بازریسی از مخفیگاه آنان تعدادی زیادی اقلام سرقتی از قبیل: (سیستم‌های صوتی خودروی،۳۰ عدد بلندگو، آیفون تصویری، زنجیر چرخ، کنترل‌های متفاوت پخش خودرو و ..) کشف و ضبط گردید.

وی افزود:متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۴ فقره سرقت داخل خودرو با کمک و همدستی دو نفر دیگر از دوستانشان به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال اعتراف که دیگر همدستان متهمین پس از هماهنگی‌های قانونی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: تحقیقات از متهمان جهت مشخص شدن سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام// س. ح.

 

باند سرقت داخل خودرو توسط سارقان حرفه‌ای در نیشابور متلاشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی محمدیان
۱۴:۵۷ ۰۴ دی ۱۳۹۶
خیلی ممنون از پرسنل نیروی‌ انتظامی شهرستان نیشابور که برای ما امنیت برقرار کرده‌اند.