در آستانه هشتمین سالگرد حماسه نهم دی‌ماه، فرمانده انتظامی استان کرمان به این مناسبت، پیامی صادر کرد.

‍‍ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، متن این پیام به شرح زیر است:

 نهم دی ماه سال ٨٨ به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای و یا متوقف کند.

٩ دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

نهم دیماه سال ١٣٨٨ یوم الله دیگری در تاریخ حماسه های ماندگاراست که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه های داخلی و توطئه های خارجی بودند.

مردم در ٩ دی ماه سال ٨٨ در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت ها را با گذر از طوفان ها و موج های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم.

  به همین منظور در سالگرد حماسه ماندگار ٩دی بار دیگر بیعت خود را با پیر مرادمان تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم.

سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر

فرمانده انتظامی استان کرمان

انتهای پیام/ب

پیام فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت 9 دی ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار