فرمانده انتظامی استان کرمان با صدور پیامی هفته بسیج را به تمامی جهاد گران بسیجی، ایثارگران، جانبازان، آزاده گان، خانواده معظم شهدا و پرسنل نیروی انتظامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیبَةً کَشَجَرَةٍ طَیبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ ﴿ ۲۴ ﴾ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَیضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یتَذَکَّرُونَ»

بسیج شجره طیبه ای است که نهال آن توسط امام راحل رحمت الله علیه ایجاد گشت و  توسط فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز تنومند و نهادینه گردید.

هفته بسیج بزرگداشت، حفظ و نشر جانفشانی هایی است که برای سربلندی کشور در دوران دفاع مقدس و تمامی فراز و فرودهای این سرزمین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته و می گیرد.

بسیج یعنی ایمان عاشقانه، یعنی تلاش مخلصانه، یعنی ارزش، یعنی الگو، بسیج یعنی سعادت ابدی، بسیج یعنی آبادانی، بسیج یعنی امنیت و در یک کلام بسیج یعنی گوش به فرمان ولایت بودن.

تفکر بسیجی روحی عظیم در کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف بوده و هست، خصوصاً در حوزه امنیت که بهترین ارمغان تفکر بسیجی است.

امروز بر اساس راهبردهای داهیانه مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی تفکر بسیجی به یک لباس و یا یک شغل خاصی تعلق ندارد بلکه تفکر مقدسی است که در اقشار مختلف و همه سازمان ها و نهادهای دولتی خصوصاً مجموعه پر تلاش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ساری و جاری و نهادینه گردیده است.

بر این اساس هفته بسیج را به تمامی جهاد گران بسیجی، ایثارگران، جانبازان، آزاده گان، خانواده معظم شهدا و همکاران پر تلاش م که با روحیه بسیجی امنیت و آرامش و آسایش را به مردم عزیز ارمغان می دهند تبریک گفته و امیدواریم که هر روز شاهد کاربست بیشتر تفکر بسیجی در جامعه بوده و پرچم تفکر بسیجی تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی به صاحب اصلیش حضرت ولی عصر ارواحنافداه تقدیم گردد.

فرمانده انتظامی استان کرمان

سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر

انتهای پیام/ب

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار